کد خبر: ۴۰۲۴۷
۱۲:۲۹ -۲۲ اسفند ۱۴۰۰
عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در طرح نهضت ملی مسکن بر تعاونی‌های مسکن نظارت جدی‌تر خواهد شد تا واحد‌ها سریع‌تر تکمیل شود.

نظارت بر تعاونی‌های مسکن جدی‌تر می‌شود

نشان تجارت - حجت اله عبدالملکی وزیر تعاون در حاشیه مراسم افتتاح ۵ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در جمع خبرنگاران افزود: تعاونی‌ها حدود ۸۰۰ هزار واحد از مسکن مهر را احداث کردند که از این تعداد، ۴۰ هزار واحد مشکل دارد.

وی با بیان اینکه از آغاز دولت سیزدهم، بر حل مشکل تعاونی‌های مسکن مهر تمرکز کردیم گفت: امروز ۵ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر توسط تعاونی‌ها تکمیل و ساخته شد و قرار است حدود ۳۲ هزار واحد مسکن مهر نیز ساخته شود.

عبدالملکی اضافه کرد: از ۱۰ هزار تعاونی مسکن مهر موجود در کشور، ۹ هزار و ۵۰۰ تعاونی بدون مشکل کار خود را به پایان رساندند و تنها ۵۰۰ تعاونی مشکل دارند که باید به آن‌ها رسیدگی شود.

وزیر تعاون درباره نظارت بر تعاونی‌ها نیز گفت: اگر تخلفات و دعوا در میان اعضای هیئت مدیره باشد همکاران ما موضوع را بررسی و برطرف می‌کنند، اما اگر مربوط به ساخت و ساز باشد باید وزارت راه و شهرسازی پاسخگو باشد.

وی افزود: امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی به همه مدیران ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی ابلاغ شد تا پیگیر حل مشکلات تعاونی‌ها باشند.

عبدالملکی اضافه کرد: در ۶ ماه اخیر با ایجاد سامانه‌ای، نظارت بر تعاونی‌ها را به طور جدی آغاز کردیم ضمن اینکه در طرح نهضت ملی نیز نظارت جدی تری در این بخش صورت می‌گیرد و اهلیت افراد و کارامدی آها سنجیده می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون