کد خبر: ۵۲۶۰۴
۱۵:۴۴ -۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
علی‌اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار در گفت‌وگو با نشان تجارت مطرح کرد
علی‌اصغر عنابستانی گفت: عملیات وعده صادق باعث شد تا کشور‌هایی که چشم طمع نسبت به ایران دارند، حواس‌شان بیش از گذشته، جمع شود و فهمیدند که این کار، یک نشانه اولیه از قدرت نظامی ایران است.

علی اصغر عنابستانی

نشان تجارت - محمد آیتی: پس از حمله سپاه پاسداران به برخی مواضع اسراییل که به‌واسطه حمله آن‌ها به کنسولگری ایران در دمشق اتفاق افتاده بود، نگرانی از جنگ احتمالی و نابسمانی اقتصادی که به تبع آن می‌تواند شکل بگیرد، بسیاری از مردم را نگران کرده است. در همین رابطه، علی‌اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار به نشان تجارت گفت: در ابتدا باید از قوای نظامی کشور و مخصوصاً سپاه پاسداران تشکر کنم که با افتخار، عملیات «وعده صادق» را انجام دادند.

وی افزود: حمله اخیر به اسراییل، پاسخ دندان‌شکن به دشمن بود که البته باید آن را یکی از بزرگ‌ترین حملات موشکی و پهبادی در دنیا قلمداد کرد که توسط عزیزان ما رخ داد. اما در رابطه با اینکه این موضوع می‌تواند سایه جنگ را بر سر کشور نگه دارد، باید بگویم ۴۵ سال است که سایه جنگ بر سر کشورمان است و ما پس از انقلاب اسلامی، مرتب زیر فشار تهدید‌های استکبار جهانی بوده و هستیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: با این توضیحات، کشوری از سایه جنگ ضرر می‌کند که کشوری ضعیف باشد، ولی کشوری که دارای قدرتی عظیم باشد، می‌تواند در عرصه بین‌المللی برای دشمنانش، بازدارندگی ایجاد کند و به لطف این موضوع، صلح در آن کشور مستتر خواهد شد. پس باید بگویم عملیات قدرتمند نیرو‌های نظامی ما، برای دشمن بازدارندگی را به بار آورد.

عنابستانی اظهار داشت: عملیات اخیر باعث شد تا کشور‌هایی که چشم طمع نسبت به ایران دارند، حواس‌شان بیش از گذشته، جمع شود و فهمیدند که این کار، یک نشانه اولیه از قدرت نظامی ایران است.

وی یادآور شد: شاید در کوتاه‌مدت به‌واسطه فضای روانی که شکل می‌گیرد، برخی چالش‌های اقتصادی در کشور رخ دهد، ولی در بلندمدت، قطعاً این قدرت‌نمایی ما، ثبات در کشور و بازدارندگی برای دشمن را در خارج از مرز‌ها حاصل خواهد کرد. حتی معتقدم این قدرت‌نمایی، ثبات و اطمینان سرمایه‌گذاری در اقتصاد را به بار خواهد آورد و نگاه دیگر کشور‌ها به ما متفاوت خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون