کد خبر: ۱۹۷۳۲
۱۹:۱۲ -۰۶ آذر ۱۳۹۹
مربی پرسپولیس می گوید تیمش به بازی کلاسیک عادت کرده اما در این دیدار نیاز بود به صورت غیرکلاسیک بازی کنند.

نشان تجارت - حمید مطهری در نشست خبری بعد از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان با انتقاد از وضعیت زیرساختی این شهر، اظهار کرد: واقعا از مسئولان می خواهم به وضعیت مسجدسلیمان رسیدگی کنند. در شان این شهر نیست که یک هتل نداشته باشد. ما از اهواز تا اینجا دو ساعت و نیم در راه بودیم. دوست دارم فوتبال این شهر پیشرفت کند. دنبال عذر و بهانه نیستم اما می‌خواهم به این شهر کمک کنند. در نبود زیرساخت مناسب، شرایط برای تیم ها سخت است. ما با شرایط سختی رسیدیم و این اتفاق کار ما را سخت کرد. امیدوارم یک هتل و فرودگاه برای این شهر در نظر بگیرند.

وی درباره بازی تیمش در این دیدار نیز خاطرنشان کرد: یک فوتبال با سرعت بالا و خوب را شاهد بودیم. بازی در یک سوم میانی سرعت بالایی داشت. نفت مسجدسلیمان خیلی زود حالت دفاعی می‌گرفت. ما باید فوتبال غیرکلاسیک را انجام می‌دادیم. نوع فوتبال ما کلاسیک و بازی از مقابل دروازه است که تبدیل به شگرد تیم‌مان شده است. باید بتوانیم غیرکلاسیک بازی کنیم.

مربی پرسپولیس ادامه داد: سعی کردیم با تعویض‌هایمان روی به بازی غیرکلاسیک بیاوریم. البته از فرصت‌هایمان هم استفاده نکردیم اما اگر گل می‌زدیم، روند بازی یک عوض و نفت مسجدسلیمان بازتر بازی می‌کرد. در هر حال بازیکنان ما فوق العاده زحمت کشیدند و به آن ها خسته نباشید می گویم.

مطهری درباره غیبت چند بازیکن این تیم در اوایل نیمه نخست گفت: ما حدود ۲۵ روز دیگر فینال آسیا را در پیش داریم. باید برنامه‌های مختلف را بررسی و تست کنیم که ان‌شاء‌الله در اوج کارمان برای آسیا باشیم. وحید امیری، احسان پهلوان و ... بازیکنان خوب و تاثیرگذاری هستند اما باید تیم را تست کنیم که آماده بازی در فینال آسیا شویم.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون