کد خبر: ۴۹۵۳۳
۰۶:۴۱ -۰۹ آذر ۱۴۰۲
مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «گیج‌گاه» ساخته عادل تبریزی با حضور جمعی از بازیگران کودک و نوجوان تئاتر و سینما برگزار شد.

هنرمندان کودک و نوجوان در اکران خصوصی «گیج گاه»

نشان تجارت - مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «گیج‌گاه» ساخته عادل تبریزی با حضور جمعی از بازیگران کودک و نوجوان تئاتر و سینما برگزار شد. در این مراسم که در پردیس سینمائی کوروش برگزار شد، کارگردان فیلم حضور داشت و به همراه مهمانان خود به تماشای این فیلم نشست.

به گزارش روابط عمومی این نمایش، مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «گیج‌گاه» ساخته عادل تبریزی با حضور جمعی از بازیگران کودک و نوجوان تئاتر و سینما و از هنرجویان آموزشگاه بازیگری بارانا برگزار شد. در این مراسم که در پردیس سینمائی کوروش برگزار شد، کارگردان فیلم حضور داشت و به همراه مهمانان خود به تماشای این فیلم نشست.

در این مراسم ۱۰۰ نفر از هنرجویان آموزشگاه بازیگری بارانا به همراه خانواده‌های خود به تماشای فیلم سینمایی «گیج‌گاه» و پس از آن گپ و گفت با کارگردان این اثر پرداختند.

آرزو لطفی، مدیر آموزشگاه بازیگری بارانا در حاشیه این مراسم بیان کرد: هدف ما در این آموزشگاه ارتقاء مهارت‌های بازیگری، خلاقیت، اعتماد به نفس، همکاری و تعامل است. همچنین از طریق تئاتر و سینما، سعی می‌کنیم پیام‌های آموزشی و ارزشمندی را به کودکان انتقال دهیم؛ ممکن است این پیام‌ها مربوط به مسائل اجتماعی، محیط زیست یا ارزش‌های اخلاقی باشند.

او افزود: تهیه برنامه آموزشی که توسعه مهارت‌های بازیگری، بیان احساسات، تمرینات بدنی، آموزش صدا، تمرین‌های تخیلی و بازی‌های گروهی را در کلاس بازیگری برای کودکان در بر می‌گیرد، امرمهمی است که ما در آموزشگاه بازیگری برای تحقق این امر از تکنیک‌های آموزشی مناسب استفاده می‌کنیم. برای مثال، از بازی‌های نقش‌آفرینی، تمرینات تمثیلی، تمرین‌های حرکتی و تکنیک‌های تنفس استفاده می‌شود تا مهارت‌های کودکان افزایش یابد.

آرزو لطفی در پایان تاکید کرد: بدون شک استفاده از تجربه اساتید ارزشمند هنر ایران زمین برای همه علاقمندان و هنرجویان بازیگری بسیار مفید است؛ امروز نیز در کنار تماشای یک فیلم خوب، کودکان و نوجوانان این آموزشگاه توانستند با کارگردان فیلم گفتگو‌های ارزشمندی داشته باشند که انشاالله در ادامه مسیر به آن‌ها کمک خواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون