کد خبر: ۴۵۲۰۱
۰۱:۰۸ -۲۳ آذر ۱۴۰۱
جراحی پلک عملی بسیار حساس در ناحیه صورت و چشم می‌باشد که سپردن آن به کسی جز متخصص می‌توانند عواقب سختی را برای انجام دهنده در پی داشته باشد.

بهترین جراح پلک در تهران

نشان تجارتجراحی پلک عملی بسیار حساس در ناحیه صورت و چشم می‌باشد که سپردن آن به کسی جز متخصص می‌توانند عواقب سختی را برای انجام دهنده در پی داشته باشد. پس جستجو برای بهترین جراح پلک در تهران مهم‌ترین کاری است که کسی که نیاز به جراحی پلک دارد، باید انجام دهد. با کمی جستجو و تحقیق در کلینیک‌ها و وبسایت‌های‌شان با حجم بزرگی از پزشک جراحی پلک در تهران روبه‌رو می‌شوید. اما چگونه می‌توان بهترین پزشک را تشخیص داد؟ چند معیار مهم را با یکدیگر بررسی می‌کنیم. شاید در نظر اکثریت مردم مهم‌ترین معیار برای انتخاب پزشک، قیمت پایین و مناسب باشد ولی به دلیل حساسیت این جراحی، اشتباه‌ترین کار همین است. دلایل مهم‌تری هم وجود دارند. دلایلی مثل سابقه قبلی، مدرک تحصیلی و نمونه‌ عمل‌هایی که انجام داده است.اگر تمام این عوامل را بررسی کردید  و به نتیجه نرسیدید می‌توانید با کلینیک RMC تماس گرفته تا شما را راهنمایی کنند.

بهترین جراحی پلک در تهران رو کجا میتونم انجام بدم؟

جراحی پلک به دلیل اینکه عمل سرپایی است، امکان انجام آن در بیمارستان، کلینیک و یا مطب وجود دارد. اینکه کدامیک را برای انجام جراحی پلک در تهران انتخاب کنید، به خود شما بستگی دارد ولی ما تلاش می‌کنیم با بیان چندین مورد، شما را به سمت تصمیم‌گیری بهتر هدایت کنیم. اولین موردی که باید به آن توجه کنید، پزشکان مشغول به فعالیت در آن مرکز هستند. اگر مرکزی تبلیغات گسترده‌ای کرده باشد و اسم و رسمی به هم زده باشد ولی پزشکان متخصصی نداشته‌باشد، نباید آن را انتخاب کنید. مورد بعدی، امکاناتی هستند که در آن مرکز قرار دارد. در این مورد، کلینیک‌ها بهتر عمل می‌کنند؛ زیرا کلینیک  جراحی پلک محسوب می‌شود و تمام امکانات و شرایطی که برای آن عمل نیاز هست را فراهم می‌کنند. مورد بعدی مراقبت بعد از عمل جراحی پلک است. مرکز نباید طوری باشد که شما را بعد از جراحی به حال خود رها کند. باید همیشه و 24ساعته با شما در تماس و در دسترس باشد. در این مورد نیز کلینیک‌ها به دلیل داشتن تیم پشتیبانی تخصصی و ارتباط مستقیم با پزشک، بهتر از مراکز دیگر هستند. کلینیک RMC با داشتن پزشکان زبده و امکانات روز دنیا برای جراحی پلک و تیم تخصصی پشتیبانی بهترین انتخاب برای شما محسوب می‌شود.

هزینه عمل افتادگی پلک با بیمه و بدون بیمه

شاید برای بسیاری از افراد این سوال پیش بیاید که بیمه عمل جراحی پلک را تحت پوشش قرار می‌دهد یا خیر. طبق قوانین کشورمان، عمل های زیبایی جزو مواردی نیستند که بیمه آن‌ها را تحت پوشش قرار دهد و فقط بعضی از معاینات و ویزیت‌ها را می‌توان با بیمه انجام داد ولی خود عمل خیر. عمل جراحی پلک نیز چون در دسته عمل‌های زیبایی قرار می‌گیرد، از این قائده مستثنی نیست. این به این معنی است که تمام هزینه‌‎های جراحی پلک به عهده بیمار است. اما تفاوت کوچکی بین بیمارستان و کلینیک وجود دارد. در بیمارستان‌های دولتی به دلیل دولتی بودن، آزمایشات و معاینات شما تا حدودی بر عهده بیمه است و در این مورد بیمارستان‌ها از کلینیک‌های جراحی پلک بهتر هستند اما این تفاوت هزینه به قدری نیست که کیفیت را فدای آن کرد و باز هم کلینیک انتخاب به مراتب بهتری برای انجام جراحی پلک می‌باشد.

بهترین کلینیک جراحی پلک تهران را بهتر بشناسید

بهترین جراح پلک در تهران

کلینیک بلفاروپلاستی و جراحی پلک RMC با داشتن بهترین پزشکان جراحی پلک و خدمه زحمتکش عمل جراحی پلک‌هایی پایین و بالا را انجام می‌دهد. پزشکان این مرکز، از جراحان برتر در حوزه زیبایی چشم در ایران می‌باشند و با سابقه طولانی و مدرک تخصصی معتبر از بهترین دانشگاه‌های ایران و خارج از ایران، بهترین کیفیت را به شما در جهت جراحی پلک شما ارائه می‌کنند. این مرکز با داشتن تیم پشتیبانی 24ساعته به تمامی تماس‌های شما پاسخ داده و شما را در پاسخگویی به سوالاتتان در قبل و بعد از عمل یاری می‌کنند. همچنین در صورت لزوم می‌توانید با پزشک مربوطه نیز ارتباط گرفته و جواب سوالاتتان را مستقیما از جراح محترم بگیرید. امکاناتی که در این مرکز در اختیار شما قرار گرفته و به شما ارائه می‌شود، مطابق متدهای روز دنیاست و جراحی پلک شما با امکانات و روش‌های روز دنیا انجام می‌گیرد. شما می‌توانید در صورت داشتن سوالات بیشتر با این کلینیک تماس حاصل کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون