کد خبر: ۴۵۰۳۱
۰۱:۵۵ -۱۳ آذر ۱۴۰۱
ماشین ظرفشویی صنعتی متفاوت از دستگاه‌های خانگی معمولی کار می‌کنند، البته این امر طبیعی است زیرا ماشین‌های ظرفشویی صنعتی باید دمای بسیار بالاتر و زمان شستشوی کوتاه‌تری داشته باشند.

مصرف آب ماشین ظرفشویی صنعتی چقدر است؟

نشان تجارتاگر به تازگی کسب و کار مرتبط با غذا شروع کرده و به دنبال خرید تجهیزات مناسب هستید، نباید از ماشین ظرفشویی صنعتی غافل شوید. ماشین ظرفشویی صنعتی در هر ساعت می‌تواند حجم زیادی از ظروف را تمیز کرده و تحویل شما دهد؛ کاری که در صورت انجام توسط نیروی انسانی وقت زیادی می‌گیرد.

ماشین ظرفشویی صنعتی چگونه کار می‌کند؟

ماشین ظرفشویی صنعتی متفاوت از دستگاه‌های خانگی معمولی کار می‌کنند، البته این امر طبیعی است زیرا ماشین‌های ظرفشویی صنعتی باید دمای بسیار بالاتر و زمان شستشوی کوتاه‌تری داشته باشند. تفاوت اصلی در نحوه کار ماشین ظرفشویی صنعتی و دستگاه سیخ شور با نوع خانگی در این است که آب را از قبل گرم نگه داشته و در هر مرحله آن را تخلیه نمی‌کند. هنگامی که دستگاه روشن می‌شود، دیگ بخار را پر کرده و آن را قبل از چرخه شستشو گرم می‌کند. با شروع چرخه آبکشی، دستگاه مواد شوینده را با آب مخزن مخلوط می‌کند.

 در ماشین ظرفشویی خانگی هر بار آب تخلیه شده و همین موضوع مصرف آن را بالا می‌برد. علاوه بر آن چرخه شست و شو در ماشین ظرفشویی صنعتی بسیار کوتاه‌تر از ماشین ظرفشویی خانگی است. اگر برای اتمام کار ماشین ظرفشویی خانگی باید 30 دقیقه صبر کنید، این زمان در ماشین ظرفشویی صنعتی به نصف و کمتر می‌رسد.

مصرف آب ماشین ظرفشویی صنعتی چقدر است؟

ماشین ظرفشویی صنعتی بسته به کاربرد خود در چهار دسته کلی جای می‌گیرد:

  • ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی
  • ماشین ظرفشویی صنعتی زیر کانتری
  • ماشین ظرفشویی صنعتی شیشه شور
  • ماشین ظرفشویی صنعتی هود تایپ

یک ماشین ظرفشویی صنعتی مدرن در درجه اول به بهینه سازی کارایی و راندمان خدمات کمک می‌کند، این دستگاه حفظ نظافت را آسان‌تر کرده و به شما این امکان را می‌دهد تا نیروی انسانی خود را در بخش‌های دیگر آشپزخانه به کار گیرید زیرا دیگر نیازی به اختصاص وقت برای شستن ظرف‌ها نخواهد بود.

ماشین ظرفشویی صنعتی نه تنها زمان شستن ظروف را کوتاه می‌کند، بلکه تمیزی آن‌ها را نیز به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. شستن ظروف با دست در یک رستوران به هیچ وجه توصیه نمی‌شود زیرا هر روز مهمانان زیادی از رستوران بازدید می‌کنند و شستن آن حجم از ظروف فرآیند سخت و وقت گیری خواهد بود. علاوه بر آن امکان ماندن لکه بر روی ظروف وجود دارد که می‌تواند باعث خدشه دار شدن اعتبار شما شود. برخی از مشتریان حساس ممکن است با دیدن لکه روی ظروف دیگر به رستوران شما مراجعه نکنند؛ در نتیجه برای جلوگیری از این مشکلات می‌توان ماشین ظرفشویی صنعتی را به آشپزخانه اضافه کرد.

مصرف آب ماشین ظرفشویی صنعتی چقدر است؟

چرخه آبکشی در ماشین ظرفشویی صنعتی چقدر طول می‌کشد؟

خرید یک ماشین ظرفشویی ریلی برای رستوران‌ها، هتل‌ها و کترینگ‌ها یک ضرورت بوده زیرا می‌تواند سرعت شست و شوی ظروف را تا حد زیادی افزایش دهد. یک ماشین ظرفشویی خانگی در بهترین حالت چرخه آبکشی و شست و شوی 30 دقیقه‌ای دارد اما این مدت زمان در ماشین ظرفشویی صنعتی بهینه‌تر است. هر ماشین ظرفشویی صنعتی می‌تواند در مدت زمان کمی تعداد زیادی ظرف را شست و شو داده و چرخه آبکشی کمتری هم دارد.

مصرف آب ماشین ظرفشویی صنعتی

ماشین ظرفشویی صنعتی آب را گرم نگه داشته و آن را برای شستشوهای بعدی فیلتر می‌کند. مصرف آب ماشین ظرفشویی صنعتی در هر چرخه معمولاً حدود 3 تا 4 لیتر است در حالی که در ماشین‌های ظرفشویی خانگی، مصرف آب به 10 لیتر می‌رسد.

سخن پایانی

اگر در یک محیط تجاری کار می‌کنید یا مجبور هستید با ظروف زیادی سروکار داشته باشید، نمی‌توانید از ماشین ظرفشویی صنعتی اجتناب کنید. این وسیله با مصرف آب پایین و ظرفیت بالا بهترین انتخاب برای رستوران‌های کوچک و بزرگ خواهد بود. ماشین‌های ظرفشویی صنعتی از با کیفیت‌ترین مواد ساخته شده که به لطف آن، عمر بسیار طولانی و امکانات بسیار بیشتری نسبت به ماشین های ظرفشویی خانگی ارائه می‌دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون