کد خبر: ۴۰۶۸۲
۰۴:۱۲ -۱۲ فروردين ۱۴۰۱
یک فعال بازار موبایل گفت: به دلیل اینکه شرکت‌های واردکننده موبایل هنوز در تعطیلات نوروز به سر می‌برند و بار جدید موبایل وارد بازار نشده، قیمت انواع گوشی همچنان ثابت است و به قیمت سال گذشته عرضه می‌شود.

قیمت گوشی موبایل

نشان تجارت - هرچند نبض بازار موبایل در دست دلار است و همزمان با قیمت دلار، بالا و پایین می‌شود؛ اما مشاهدات از بازار تلفن همراه نشان می‌دهد در دو روز اخیر با وجود نوسان قیمت دلار، قیمت تلفن همراه همچنان بر مدار ثبات قرار داشت.

سوال این است که در تعطیلات عید آیا بازار تلفن همراه تعطیل است و آیا قیمت گوشی پس از عید گران می‌شود؟

بازار تلفن همراه نیمه تعطیل است

یک فعال بازار موبایل گفت: با وجود افزایش قیمت دلار در روز اخیر، اما قیمت انواع تلفن همراه در بازار ثابت است.

شاهین شاهوردی با بیان اینکه بازار تلفن همراه در حال حاضر نیمه تعطیل است، گفت: شرکت‌های واردکننده و توزیع کننده تلفن همراه تا پایان تعطیلات نوروز تعطیل اند.

موبایل‌های ۱۴۰۰ در بازار به فروش می‌رسد

این فروشنده تلفن همراه در بازار چارسو گفت: قیمت انواع گوشی تا پایان تعطیلات نوروز تغییری نمی‌کند، چون گوشی‌هایی که در حال حاضر در بازار موجود است، همه موبایل‌هایی است که قبل از سال از شرکت‌های توزیع کننده خریداری شده است.

شاهوردی ادامه داد: زمانی قیمت موبایل در بازار افزایش می‌یابد که شرکت‌های توزیع کننده براساس افزایش قیمت دلار، قیمت گوشی را بالا می‌برند؛ ولی الان شرکت‌ها تعطیل اند.

قیمت‌های جدید گوشی از روز یکشنبه

به گفته این فعال بازار تلفن همراه، تا وقتی فروشندگان موبایل از شرکت‌های توزیع کننده خرید نکنند، قیمت‌ها همان قیمت‌های قبل از عید است؛ ولی از روز ۱۴ فروردین ماه که شرکت‌ها باز می‌شوند و بار جدید وارد بازار می‌شود، قیمت انواع موبایل به روز می‌شود.

شاهوردی با بیان اینکه فعلا زمزمه کاهش قیمت در بازار موبایل به گوش می‌رسد، گفت: قبل از عید گفته می‌شد که قیمت‌ها پس از عید گران می‌شود؛ اما فعلا خبری از افزایش قیمت نیست.

قیمت گوشی‌های پرفروش سامسونگ

این فروشنده موبایل در تشریح قیمت گوشی‌های پرفروش سامسونگ در روز‌های نیمه تعطیل عید گفت: قیمت گوشی سامسونگ ۱۲ A امروز به چهار میلیون و ۱۹۹ هزار تومان و ۳۲ A به هفت میلیون و ۷۰۴ هزار تومان رسید. همچنین گوشی Ultra ۲۱S G۵ امروز با قیمت ۳۳ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان فروخته شد.

شاهوردی ادامه داد: ️قیمت Ultra ۲۰ GALAXY NOTE هم امروز مانند روز گذشته ۲۶ میلیون تومان بود.

قیمت گوشی‌های پرفروش آیفون

این فعال بازار تلفن همراه در مورد قیمت انواع گوشی آیفون گفت: گوشی موبایل اپل آیفون ۱۳ پرو مکس ۲۵۶ گیگابایت گران‌ترین محصول این لیست است که با قیمت ۳۲ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان تا ۵۲ میلیون و ۱۹۴ هزار تومان به فروش می‌رسد. همچنین در جایگاه بعدی گوشی موبایل اپل آیفون ۱۳ پرو ۲۵۶ گیگابایت قرار دارد که ۳۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تا ۴۷ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

وی ادامه داد: گوشی موبایل اپل آیفون ۱۳ پرو مکس ۱۲۸ گیگ هم قیمتی معادل ۳۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا ۴۵ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان دارد. همچنین گوشی موبایل اپل آیفون ۱۳، ۱۲۸ گیگابایت با قیمت ۲۶ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان تا ۳۳.۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت برخی انواع گوشی‌های شیائومی در بازار

این فروشنده موبایل ادامه داد: یکی از مدل‌های محبوب شیائومی LG ۳C ۲۰۰۶ A M ۹Redmi است که با حافظه ۳۲ گیگابایتی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، در حال حاضر ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی افزود: گوشی موبایل شیائومی G۵ T Pro ۱۱ دو سیم کارت به عنوان پرچمدار شیائومی در حال حاضر به قیمت ۱۵ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

منبع: اقتصاد24
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نبض بازار
گوناگون