کد خبر: ۳۵۰۱۴
۱۰:۳۵ -۲۳ مهر ۱۴۰۰
عضو کمیسیون صنایع مجلس در گفت‌وگو با نشان تجارت مطرح کرد
حسینی‌کیا گفت: به همه معامله‌گران داخلی می‌گویم که با برنامه‌ریزی مناسب و با علم به اینکه ان‌شاالله شرایط اقتصادی کشور در آینده بهتر هم خواهد شد، روی به کار‌های اقتصادی خود بیاورند.

اقتصاد ایران

نشان تجارت - محمد آیتی: بیش از دو ماه از روی کار آمدن دولت سیزدهم می‌گذرد، اما نه تنها خبری از ارزانی نیست، بلکه پیکان افزایش قیمت‌ها روند صعودی را طی می‌کند.

از سوی دیگر، مشخص نیست که دولت سیزدهم بنا دارد به میز مذاکره با طرف‌های توافق برجام برگردد یا نه؟ همین بلاتکلیفی باعث شده تا برخی بگویند معامله‌گران فعلاً یا اقدام خاصی را انجام ندهند یا اگر می‌خواهند روی به معامله بیاورند، خرید و فروش‌های سریع را در دستور کارشان قرار دهند.

سیدجواد حسینی‌کیا، عضو کمیسیون صنایع مجلس، نظری غیر از این دارد. او به نشان تجارت گفت: به اعتقاد من، آینده روشن است، چون نگاه دولت به دنیا مشخص است و اینکه گاهی می‌بینیم کشور‌های اروپایی به ما آلارم می‌دهند به خاطر این است که در تلاشند خود را با گفتمان دولت سیزدهم تنظیم کنند.

نماینده سنقر و کلیائی افزود: نگاه دولت سیزدهم، نگاهی عزتمندانه به دنیا است و بنا هم ندارد که اداره کشور را به تصمیمات دیگر کشور‌ها گره بزند. از این‌رو به همه معامله‌گران داخلی می‌گویم که با برنامه‌ریزی مناسب و با علم به اینکه ان‌شاالله شرایط اقتصادی کشور در آینده بهتر هم خواهد شد، روی به کار‌های اقتصادی خود بیاورند.

این عضو کمیسیون صنایع مجلس در پایان خاطرنشان کرد: افراد اقتصادی کشور با خیال راحت کارشان را چه در کوتاه‌مدت و چه در بلندمدت انجام دهند و خیلی نه نگران آینده کشور باشند و نه محافظه‌کار شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نبض بازار
گوناگون