کد خبر: ۱۹۰۱۷
۲۱:۴۲ -۳۱ شهريور ۱۳۹۷
ساسان انصاری مهاجم تیم فوتبال سپاهان از اتفاقات رخ داده در خوزستان به شدت ناراحت است و در پیامی با مردم این منطقه از کشور همدردی کرد.
ورزش و جوان-صبح امروز در یک حادثه تلخ که در محل رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز رخ داد، حملات یک گروه تروریستی منجر به شهادت ده ها تن از مردم و سربازان اهواز شد؛ حادثه تلخی که واکنش بسیاری از اهالی فوتبال را در پی داشته است.


ساسان انصاری مهاجم تیم فوتبال سپاهان که زمان زیادی از دوران حرفه ای خود را در خوزستان سپری کرده در گفتگو با "ورزش سه" این حادثه را دردناک و تلخ توصیف کرد و گفت: « واقعا باید به همه مردم ایران تسلیت بگویم؛ چون خاک خوزستان عزیزترین خاک برای مردم ما است. مردم خوزستان برای همه ما عزیز هستند. من 9 سال آنجا بودم و می دانم مردم خوزستان چه مردم شریف و وطن پرستی هستند. یک عده آمدند و کسانی را که هیچ گناهی نداشتند، به گلوله بسته اند. این حادثه بی شک اتحاد ما و مردم خوزستان را بیشتر می کند و خوزستانی ها را عزیزتر خواهد کرد. مردم خوزستان در جنگ تلاش زیادی کردند و این روزها هم مشکلات زیادی مثل آلودگی هوا دارند. آنها عاشقانه خاک ایران را دوست دارند و این حادثه واقعا تلخ و دردناک است.»

منیع: ورزشه سه

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون