کد خبر: ۵۳۰۲۷
۱۲:۲۸ -۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

از بالکن های شیشه ای چه میدانید؟

بالکن‌های شیشه‌ای به صورت ثابت یا متحرک اجرا میشوند، اگر تمایل دارید که از فضای بالکن خود در تمام فصل‌ها استفاده کنید میبایست نوع متحرک را انتخاب نمایید، زیرا در این نوع شیشه بالکن، شیشه‌ها به صورت تاشو در یک طرف جمع میشوند و در فصل‌های سرد میتوانید آن‌ها را دوباره باز کنید و فضای گرمی را به بالکن خود بدهید.

نشان تجارت - بالکن های شیشه‌ای که با استفاده از شیشه‌های سکوریت ساخته می‌شوند، یکی از انتخاب‌های محبوب برای افزایش زیبایی و افزایش امنیت در ساختمان‌ها و واحدهای مسکونی است. شیشه‌های سکوریت از جنس شیشه‌های لایه‌ای مقاوم تشکیل شده‌اند که با فشار و حرارت بالا تولید می‌شوند. این شیشه‌ها بسیار مقاوم هستند و حتی در صورت شکستن، به افراد آسیب نمیزنند.

انواع بالکن شیشه ای

بالکن های شیشه ای به صورت ثابت یا متحرک اجرا میشوند ، اگر تمایل دارید که از فضای بالکن خود در تمام فصل ها استفاده کنید میبایست نوع متحرک را انتخاب نمایید زیرا در این نوع شیشه بالکن، شیشه ها به صورت تاشو در یک طرف جمع میشوند و در فصلهای سرد میتوانید آنها را دوباره باز کنید و فضای گرمی را به بالکن خود بدهید.

در بالکن شیشه ای ثابت ، اسلایدهای شیشه ای کنار هم قرار داده می شوند ولی قابلیت حرکت ندارند و به صورت پنجره عادی یکی از شیشه ها باز و بسته میشوند.

مزایای بالکن شیشه ای ساختمان

مزایای بیشماری در مورد استفاده از شیشه های سکوریتی به عنوان بالکن شیشه ای وجود دارد که در ادامه به برخی از این مزایا اشاره میکنیم.

  • جلوگیری از ورود حشرات مزاحم به محیط داخل
  • عدم ورود آلودگی های صوتی خارجی
  • بازتاب بیشتر نور به داخل
  • استفاده به عنوان عایق سرما و گرما
  • جلوگیری از ورود گردو خاک به داخل بالکن
  • نظافت اسان فقط با یک دستمال مرطوب
  • نصب آسان با کمترین هزینه
  • جلوگیری از ورود اشعه مضر خورشید در برخی مدل ها
  • افزودن نمای مدرن به ساختمان
  • افزایش قیمت ملک با توجه به مدرن بودن آن
  • افزایش امنیت برای کودکان و بقیه ساکنین
  • هزینه پایین تعمیر و نگهداری

امنیت شیشه های بالکنی

شیشه های سکوریتی از مقاوم ترین شیشه ها در دنیا محسوب میشوند، و برای ساخت بالکنهای شیشه ای نیز از بهترین و مقاوم ترین متریال ها و شیشه های نشکن استفاده میشود تا امنیت بالکن را تعمین کنند.

شیشه های بالکنی علاوه بر حفاظت از کودکان و اهالی ساحتمان، در برابر انواع الودگی های صوتی و هوا نیز عایق خوبی است. پس میتوانید با خیالی اسوده بالکن خود را مجهز به شیشه های سکوریتی بالکنی نمایید و از فضای بالکن خود برای بهره مندی از آرامش در کنار امنیت بیشتر استفاده کنید.

نتیجه گیری:

بالکن‌های شیشه‌ای که با استفاده از شیشه‌های سکوریت ساخته می‌شوند، یکی از انتخاب‌های محبوب برای افزایش زیبایی و ارتقای امنیت در ساختمان‌ها و واحدهای مسکونی است. شیشه‌های سکوریت از جنس شیشه‌های لایه‌ای تشکیل شده‌اند که با فشار و حرارت بالا تولید می‌شوند. این شیشه‌ها بسیار مقاوم و با توانایی انعطاف پذیری مناسب، در صورت شکستن هم به شکل‌های کوچک و کم خطر تبدیل می‌شوند.

علاوه بر موارد فوق، بالکن‌های شیشه‌ای با استفاده از شیشه‌های سکوریت، نیاز به نگهداری و مراقبت کمتری دارند. این شیشه‌ها به دلیل مقاومت بالا در برابر شوک و خراش، نسبت به عوامل جوی و آب و هوا مقاومت بیشتری دارند و به مدت طولانی‌تری می‌توانند به شکل اصلی خود باقی بمانند. به طور کلی، بالکن‌های شیشه‌ای با استفاده از شیشه‌های سکوریت، انتخابی ایده‌آل برای افزایش زیبایی، امنیت و دوام در ساختمان‌ها و واحدهای مسکونی می‌باشند.

در صورتی که بدنبال یک شرکت معتبر در این زمینه میگردید، میتوانید از خدمات شرکت سورین با مراجعه به این لینک بهره مند شوید.

برگرفته از: بیتوته

برچسب ها:
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون