کد خبر: ۱۸۵۴۲
۲۰:۲۱ -۱۴ مرداد ۱۳۹۷
قهرمان وزنه برداری جهان گفت: اگر مشکلی پیش نیاید تیم ما بهترین نتیجه را در بازی های آسیایی می گیرد و در حال حاضر بهتر از مسابقات جهانی هستم.

ورزش و جوان- علی هاشمی درباره ی اینکه پس از کسب عنوان قهرمانی جهان، این انتظار از او وجود دارد که  مدال طلای بازی های آسیایی را هم بگیرد، بیان کرد: در مسابقات جهانی 2017 با دعای مردم، خدا این عزت را به من داد که  قهرمان شوم ، ان شاءالله دوباره این لطف شامل حالم شود و با تلاش هایی که هر روز دارم خوش رنگ ترین مدال را در بازی های آسیایی بگیرم. بعد از مسابقات جهانی آسیب دیدگی هایم را مداوا کردم و الان شرایطم خوب است و بهتر از مسابقات جهانی هستم.

هاشمی در پاسخ به این پرسش که فکر می کند این تیم با تمام ستاره هایش بتواند نتایج نه چندان خوب بازی های آسیایی اینچئون را جبران کند، تاکید کرد: تیمی که به بازی های اینچئون رفت هم تیم خوبی بود اما یک مقدار بدشانسی آوردند و برخی ها هم بد کار کردند. این تیم هم که به بازی های آسیایی می رود سه قهرمان المپیک دارد و نفرات حاضر در این تیم حداقل عنوان آسیایی را دارند از این رو  حس می کنم اگر اتفاقی نظیر بیماری یا مصدومیت پیش نیاید ، بهترین نتیجه را کسب می کنیم.

قهرمان وزنه برداری جهان درباره ی ناراحتی که از تبدیل شدن پاداهایشان از سکه به کارت هدیه دارد، تصریح کرد: سکه هایی که  قرار بود به عنوان پاداش بدهند دلگرمی بود و انتظار داریم وقتی مسئولان قولی می‌دهند آن را به صورت کامل انجام دهند تا پر انرژی به بازی های آسیای برویم. الان در این فکر هستیم نکند در بازی های آسیایی مدال بگیریم اما جایزه اش را دوباره سکه ندهند. من حتی از مسئولان استانم هم دلگیرم و وضعیت من هم تقریبا مانند سهراب مرادی شده است زیرا استاندار عزیز قول زمین داد و حتی در سایت ها هم منتشر شد و شورای شهر هم قول سکه داد اما عملی نشد. متاسفانه برخی مسئولان خوب وعده می دهند اما عمل نمی کنند.  

وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم ایران در پاسخ به این پرسش که به نظر می رسد اوزان جدید به نفع او شده و دیگر نیازی به وزن کم کردن ندارد، تصریح کرد: اتفاقا من جزو آن دسته از ورزشکارانی هستم که همیشه زیر وزن بودم و برای بالا بردن وزنم مشکل داشتم. الان هم باید تلاش کنم وزنم را بالاتر برم. اما در کل تغییر 105 به 109 کیلوگرم برای من فرقی نداشت. اوزان خوب چیده شده بود اما در سبک وزن کم لطفی شده بود، به خصوص  برای المپیک چرا که از 81 به 96 کیلوگرم رفته بودند واین حرکت کمی ناشیانه بود.

قهرمان وزنه برداری جهان با اشاره به اینکه باشگاه ذوب آهن بعد از دوسال بالاخره تسویه حساب کرد، گفت: ما از سال 95 ، 70 درصد از باشگاه ذوب آهن طلب داشتم که بعد از 2 سال آن را پرداخت کردند اما به من گفتند 15 درصد آن به دلیل کمیته انضباطی کم شده است!

هاشمی در پاسخ به این پرسش که مگر مسئله انضباطی داشته که به کمیته انضباطی برود، تصریح کرد: خیر. اگر کمیته انضباطی بوده من خودم باید باشم و ببینم چه کار کرده ام. واقعا از باشگاهی مثل ذوب آهن که در رشته های زیادی هم تیمداری می کند، دلگیرم که سر قراردادش نیست و واین ذهنیت ایجاد شده که ذوب آهن بدحساب است. به هر حال من کارم را انجام دادم و جام باشگاه‌های آسیا و 4 هفته لیگ را برای این تیم وزنه زدم. اگر هم می خواهند پولی کم کنند باید اول به خودم می گفتند تا بدانم ماجرا چه چیزی است.

او در مورد اینکه هنوز با تجهیزات قدیمی تمرینات خود را دنبال می کنند، تاکید کرد: قرار بود تجهیزات خریداری شود اما نمی دانم چرا انجام نشد. به هر حال صفحه و میله ها مربوط به سالهای پیش است و کهنه شده است به طوری که میله را در دست می گیریم  سر می خورد و حتی احتمال آسیب دیدگی هم وجود دارد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون