کد خبر: ۱۸۲۶
۲۱:۳۲ -۳۱ فروردين ۱۳۹۶
بازگشت ساسان به صدر جدول گلزنان
استقلال خوزستان موفق شد در یک نمایش برتر برابر فولاد خوزستان با نتیجه ٣-١ به برتری رسید.

ورزش و جواناستقلال خوزستان وفولاد در حالی به مصاف هم رفتند که تقریبا تعداد مساوی تماشاگر برای دو تیم به ورزشگاه آمده بود، بازی در نیمه اول با حمله فولادی ها شروع شد و در ادامه ضدحمله استقلال خوزستان نیز منجر به گل نشد.

حملات نصفه و نیمه دو تیم ادامه داشت تا خرکت حسن بیت سعید از سمت راست و پاس او به مومنی و حرکت عالی مومنی یک گل فوق العاده برای استقلال خوزستان را به ارمغان آورد.

فولادی ها در ادامه نبض بازی را در دست گرفتند اما نتوانستند گلی را بزنند، استقلالی های خوزستان نیز در ضدحمله خطرناک نشان دادند اما هیچکدام از توپ های آنها نیز گل نشد تا بازی با تساوی ادامه داشته باشد.

در نیمه دوم نیز فولاد سعی کرد با حملات متعدد بازی را به تساوی بکشاند اما در ادامه این استقلال خوزستان بود که توسط نانگ روی پاس ارش افشین دومین گل بازی را زد، او پیش از این با لباس فولاد در دربی گلزنی کرده بود.

هنوز چندی از گل دوم آبی های اهوار نگذشته بود که حرکت از سمت راست مجتبی نجاریان و پاس او را ساسان به گل تبدیل کرد تا به صدر جدول گلزنان بازگردد.

فولاد پس از این گل روحیه اس دوچندتن شد اما در اواخر بازی پاس عقیل کعبی ، حرکت و ضربه عالی بیت سعید آب پاکی را بر تن فولاد ربخت.
در ادامه فولادی ها توان کافبةی برای گل بعدی را نداشتد تا در نهایت استقلال خوزستان با نتیجه ٣-١ از بازی پیروز بیرون بیاید.

 

منبع:ورزش سه


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون