کد خبر: ۱۵۶۱۰
۱۹:۱۷ -۱۳ فروردين ۱۳۹۷
گواردیولا در فکر صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان است.
ورزش و جوان- اگرچه منچسترسیتی با برد در دیدار هفته آینده مقابل منچستریونایتد، می تواند ۵ هفته مانده به پایان لیگ برتر انگلیس، قهرمانی اش را مسجل کند و قطعاً لذت این قهرمانی با برد در مقابل رقیب همشهری بیشتر می شود ولی به نظر می رسد او قصد دارد با توجه به دو دیدار حساس مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان، از تمام ستارگان ترکیب اصلی اش برای دیدار با منچستریونایتد استفاده نکند.

گل به نقل از یک منبع نزدیک به پپ مدعی است که پپ به شدت مصمم به صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان است و به همین دلیل به برخی بازیکنان ستاره اش گفته که برای دربی منچستر به آن ها استراحت خواهد داد. این منبع مدعی است نظر پپ تنها در صورتی تغییر می کند که سیتی بتواند یک برد مقتدرانه را در بازی رفت مقابل لیورپول در آنفیلد کسب کند، اتفاقی که بعید به نظر می رسد. گواردیولا خود نیز در آخرین صحبت هایش پیرامون بازی های پیش رو چنین گفته است:

    البته که می خواهیم مقابل یونایتد پیروز شویم ولی سه روز قبل از بازی با یونایتد، باید مقابل لیورپول به میدان برویم و سه روز بعد از دربی منچستر، دوباره باید مقابل لیورپول بازی کنیم، بنابراین فرصت ریکاوری کمی خواهیم داشت. باید از تمام بازیکنان ترکیب استفاده کرد، اما این بدان معنا نیست که بازیکنانی که به زمین می روند برای برد آماده نیستند و بازی نمی کنند.

گفتنی است در صورت عدم برد در دربی منچستر، منچسترسیتی این شانس را دارد تا در هفته ۳۴ لیگ جزیره در دیدار مقابل تاتنهام در ومبلی، قهرمانی اش را قطعی کند که پپ از این موضوع هم استقبال می کند، او پیش تر دو بار در لیگ قهرمانان در ومبلی طعم شیرین قهرمانی را چشیده است.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون