کد خبر: ۱۵۵۸۶
۲۱:۵۴ -۱۲ فروردين ۱۳۹۷
محمدرضا بادامچی، نماینده تهران در گفت‌وگو با ورزش و جوان:
محمدرضا بادامچی
ورزش و جوان- علیرضا کریمی عضو تیم ملی جوانان کشتی آزاد، آذرماه سال گذشته در جریان مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان به عمد در مقابل حریف روس خود شکست خورد تا در مرحله بعد با رقیب اسرائیلی روبرو نشود. پس از این حرکت ورزشکار ایرانی، مربی تیم و خود ورزشکار با محرومیت شدیدی روبرو شدند. حال برای همگان این سوال پیش آمده که از این به بعد باید چه تصمیمی در این رابطه گرفت؟ در همین رابطه نظر محمدرضا بادامچی، نماینده تهران و نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس را جویا شدیم.

محمدرضا بادامچی، نماینده تهران در این خصوص به خبرنگار ورزش و جوان گفت: این موضوعات چون دامنه‌دار است باید منافع ملی را در نظر گرفت. یعنی باید این مسئله دقیق بررسی شود و متخصصان ورزشی هم نظر خود را راجع به این چالش بیان کنند و در نهایت می‌باید صلابت کشور حفظ شود.

نیاز است که وزیر ورزش و جوانان با نمایندگان فراکسیون ورزش به تبادل نظر بپردازند و خروجی این جلسه را با حفظ جایگاه و منافع نظام برای جامعه بیان کنند. مطمئناً نتیجه چنین جلسه‌ای باید در جلسات سطوح دیگر نظام هم بررسی شود تا مسئولین رده بالای کشور با بررسی همه جوانب، نظر خود را اعلام کنند.

من مطمئن هستم که مسئولین رده بالای مملکت هم دوست ندارند رشته‌های ورزشی ما با محرومیت و تعلیق روبرو شوند و حتماً سعی خواهند کرد تصمیمی را بگیرند که به نفع نظام و ورزش کشور باشد.

موضوعی که در این رابطه بسیار اهمیت دارد این است که نباید تصمیم احساسی گرفته شود و همه تصمیم‌گیران در این مسئله باید هم و غم خود را بگذارند تا یک تصمیم عقلانی که تمام منافع کشور در آن لحاظ شده است را به مرحله اجرا برسانند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون