کد خبر: ۱۲۹۲۹
۱۲:۳۹ -۰۴ دی ۱۳۹۶
رضا جباری در گفت‌وگو با ورزش و جوان:
رضا جباری
ورزش و جوان- رضا جباری مهاجم سال‌های نه چندان دور پرسپولیس معتقد است تساوی شاگردان برانکو در اهواز مقابل فولاد خوزستان نتیجه بدی نبوده اما چون توقع هواداران در این سال‌ها از پرسپولیس بالا رفته آنها کمی ناراحتند. پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید تعویض‌های برانکو عامل عقب‌نشینی و در نهایت دریافت گل تساوی شد. در همین راستا گفت‌وگویی با وی داشتیم تا از نقطه نظرات ایشان باخبر شویم.

بازی فولاد خوزستان و پرسپولیس را چطور ارزیابی کردید؟
در کل پرسپولیس مثل همیشه نبود. این موضوع هم در مالکیت و هم در انتقال توپ مشهود بود که شاید بتوان مهمترین عامل آن را خستگی حاصل از بازی سخت سرخپوشان در جام حذفی دانست. به هر حال تساوی با فولاد خوزستان آن هم در اهواز نتیجه بدی نیست اما اینکه بسیاری از هواداران پرسپولیس از عدم کسب سه امتیاز بازی ناراحتند به خاطر نتایج و رکوردهای فوق العاده تیم محبوبشان است، یعنی به قدری توقعات از پرسپولیس بالا رفته که هواداران همیشه برد می‌خواهند.

به نظر شما چرا پرسپولیس در نیمه دوم دفاعی ظاهر شد؟
تعویض‌های برانکو نشان داد که پرسپولیس تمایل دارد عقب بازی کند تا با حفظ نتیجه، سه امتیاز بازی را کسب کند. همین تفکر باعث شد تا فولادی‌ها بیشتر فشار بیاورند و دیدید که در نهایت با گل دقایق پایانی خود، پیروزی و کسب هر سه امتیاز شیرین بازی را از چنگ پرسپولیسی‌ها درآوردند.

عده‌ای به عملکرد بیرانوند در درون دروازه معترضند و اعتقاد دارند وی در برخی مواقع گل‌های ساده‌ای را دریافت می‌کند، شما با این نظر موافقید؟
خیر، بیرانوند گلر یک تیم ملی است و در شرایط کنونی دروازه‌بانی به موفقی او در ایران نداریم. همه دروازه‌بان‌ها روزی گل و یا گل‌هایی را دریافت می‌کنند که مقصرند اما این دلیلی بر ناکامی آن‌ها نیست. در یکی از دربی‌ها، استقلال دو گل زد که در هر دو گل عابدزاده مقصر بود اما همه می‌دانیم که عابدزاده در آن ایام بهترین دروازه‌بان ایران بود. در مجموع عملکرد بیرانوند را مثبت ارزیابی می‌کنم و در حال حاضر او را بهترین دروازه‌بان ایران می‌دانم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون