کد خبر: ۱۰۷۴۶
۱۷:۲۹ -۲۲ مهر ۱۳۹۶
جام قهرمانی برای خوزستانی‌ها چندان خوش‌یمن نیست. همانطور که قهرمانی اول فولاد، این تیم را در سرازیری انداخت حالا تاریخ برای استقلال خوزستان در حال تکرار است.
ورزش و جوانروزی که فولاد جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برد هواداران اهوازی امیدوار بودند با تیم درخشانی که دارند بتوانند چند سال در فوتبال ایران آقایی کنند اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه روزهای سیاه زودتر از آنچه انتظارش را داشتند فرا رسید.  فولاد خوزستان در لیگ برتر پنجم نتوانست در قامت یک قهرمان ظاهر شود و نتایج ضعیفی کسب کرد. در پایان نیم فصل اول لیگ برتر پنجم، فرانچیچ از کار برکنار شد و نیکولیچ هدایت قرمزپوشان خوزستانی را بر عهده گرفت. در پایان رقابت های آن فصل، فولاد خوزستان با کسب ۱۱ برد، ۸ تساوی و ۱۱ باخت، و ۳۰ گل زده و ۴۱ گل خورده و با کسب ۴۱ امتیاز با کسب عنوان هشتمی به کار خود پایان داد. روند نزولی فولاد خوزستان در فصل بعد هم ادامه یافت و این تیم در پایان لیگ ششم به دسته پائین تر سقوط کرد.

آقایی فوتبال خوزستان بار دیگر با قهرمانی استقلال خوزستان انجام شد. این بار هم اما یک سناریوی تلخ در حال تکرار است. سناریویی که شباهت‌های زیادی با قهرمانی اول فولاد دارد. استقلال خوزستان در فصل گذشته یعنی یک‌سال بعد از قهرمانی مثل فولاد ۴۱ امتیاز کسب کرد و البته در یک رده بالاتر یعنی در رده هفتم قرار گرفت. آنها اگرچه تلاش داشتند با برگرداندن مربی قهرمان جلوی نتایج بد و تکرار تاریخ را بگیرند اما تا اینجای لیگ موفق نشده‌اند.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون