کد خبر: ۸۹۹۱
۱۷:۴۸ -۱۱ شهريور ۱۳۹۶

تیم ملی به هدف خود رسید

ابراهیم قاسمپور / پیشکسوت فوتبال
در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 تیم کشورمان در بازی مقابل کره‌جنوبی به تساوی بدون گل رسید. به نظر من بازی چندان تماشاگرپسند نبود و کادرفنی تیم ملی کشورمان و در راس آن کارلوس کی‌روش به دنبال این بود که در این بازی خارج از خانه بازنده نباشد و به هدف خود نیز رسید.

تیم ما در اوایل نیمه دوم با اخراج سعید عزت‌اللهی 10‌ نفره شد و همین مساله باعث شد تا کره‌جنوبی حملات بیشتری را روی دروازه تیم ما ایجاد کند. خوشبختانه تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی گلی دریافت نکرده و رکورد شکست‌ناپذیری‌اش را نیز حفظ کرده است این مساله بیانگر این واقعیت است که ساختار دفاعی تیم تاکنون بسیار خوب عمل کرده و بازیکنان تمام وظایف خود را به بهترین شکل انجام داده‌اند.

آخرین مسابقه ایران در این رقابت‌ها مقابل تیم سوریه خواهد بود. سوریه در گذشته مشکلی برای فوتبال ما ایجاد نکرده و با توجه به اینکه این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، حمایت هواداران تیم ملی می‌تواند منجر به تقویت روحیه بازیکنان شود و به نظر من شرایط در حال حاضر به سود تیم ملی کشورمان است.

نکته پایانی هم در مورد دعوت از سامان قدوس بازیکن ایرانی شاغل در لیگ سوئد به تیم ملی است. دعوت بازیکنان ایرانی که در خارج از کشور متولد شده اند به تیم ملی مشکلی ندارد و آنها نشان داده اند که می‌توانند به تیم ملی کشورمان کمک کنند. هر بازیکن ایرانی که می‌تواند به تیم ملی کمک کند باید به اردوها دعوت شود. تیم ملی کشورمان و فدراسیون فوتبال باید به مرحله نهایی رقابت‌های جام جهانی روسیه فکر کنند؛ اینکه در دور نهایی نمایش قابل توجهی داشته باشند.

منبع: روزنامه آرمان
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون