کد خبر: ۴۹۸۵۷
۲۱:۲۶ -۰۳ دی ۱۴۰۲

زمین‌گیری نرخ دلار در سایه بازارساز

قیمت دلار امروز هم در کف کانال ۵۰ هزار تومانی نوسان می‌کند و تلاش افزایش‌های بازار هم به ایجاد تغییرات ۱۰ تا ۲۰ تومانی در قیمت دلار محدود شده است.

بازار ارز

نشان تجارت - قیمت دلار امروز هم نوسان در کف کانال ۵۰ هزار تومانی را تجربه می‌کند و به هیچکدام از روند‌های افزایشی و کاهشی، تن نمی‌دهد. در بازار پشت خطی نیز افزایشی‌ها در تلاشند قیمت دلار را دست‌کم یک پله بالاتر بنشانند و تا کنون قیمت را به ۵۰ هزار و ۱۲۰ تومان رسانده‌اند. این در حالی است که آخرین معامله نقدی دلار تا لحظه تنظیم این گزارش، ۵۰ هزار و ۵۰ تومان بوده است.

امروز قیمت دلار در بازار‌های همسایه هم نوسانات محدودی را تجربه می‌کند. قیمت دلار هرات در روز جاری به ۴۹ هزار و ۸۴۰ تومان رسیده و فعلا افزایشی است. در بازار سلیمانیه نیز قیمت دلار روی رقم ۵۰ هزار و ۲۴۰ تومان است و نوسانات اندکی را تجربه می‌کند.

امروز همچنین شروع معاملات درهم در بازار دوبی با رقم ۱۳ هزار و ۷۷۰ تومان کلید خورده است. این ارز که در تعیین قیمت دلار تهران نقش بسزایی دارد در مرکز مبادله طلا و ارز ۱۱ هزار و ۶۹۳ تومان برای اسکناس و ۱۰ هزار و ۶۳۳ تومان برای حواله قیمت خورده است.

گفتنی است در مرکز مبادله طلا و ارز، قیمت اسکناس و حواله دلار و درهم امروز کاهشی است در حالی که قیمت اسکناس و حواله یورو با رشد اندکی مواجه بوده است.

برچسب ها:
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون