کد خبر: ۴۸۴۳۵
۱۳:۱۶ -۱۱ شهريور ۱۴۰۲

«تئاتر شنبه‌های همای سعادت» آغاز شد

«تئاتر شنبه‌های همای سعادت» از شهریورماه سال جاری در محل تماشاخانه همای سعادت آغاز شد. در این رویداد که هر شنبه ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد، یکی از آثار نمایشنامه‌نویسان مطرح ایرانی و یا خارجی خوانش خواهد شد.

نشان تجارت - به گزارش روابط عمومی تماشاخانه همای سعادت؛ «تئاتر شنبه‌های همای سعادت» از شهریورماه سال جاری در محل تماشاخانه همای سعادت آغاز شد. در این رویداد که هر شنبه ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد، یکی از آثار نمایشنامه‌نویسان مطرح ایرانی و یا خارجی خوانش خواهد شد.

فاطیما سرلک (بازیگر و کارگردان تئاتر و مدرس دانشگاه) در این رویداد فرهنگی بعنوان دبیر اجرایی گفت: «تئاتر شنبه‌های همای سعادت» رویدادی فرهنگی هنری ست که در مجموعه‌ی سینما تئاتر همای سعادت، روزهای شنبه برگزار خواهد شد. این رویداد نمایشی با خوانش نمایشنامه‌ی گفتگوی شبانه، نوشته‌ی فردریک دورنمات و ترجمه‌ی علی مهینی به کارگردانی زهرا رادمهر از چهارم شهریورماه حیات هنری خود را آغاز کرده است.

او ادامه داد: از جمله برنامه‌های آتی این رویداد می‌توان به نقد و بررسی نمایشنامه‌های خوانش شده و همینطور رونمایی آثار تازه منتشر شده‌ی جهان اشاره کرد. علاوه براین؛ قرار براین است تا در هر فصل دو نمایشنامه‌ی برگزیده‌ی خوانش شده برای اجرای عموم در مجموعه‌ی همای سعادت نیز مورد حمایت قرار گیرد.

سرلک افزود: امیدوارم در شرایط کنونی که هنر نمایش با مسائل زیادی دست به گریبان است، این اتفاق بتواند قدمی هر چند کوچک اما موثر خصوصا در راستای ارائه‌ی آثار دانشجویی و هنرجویان تئاتر بردارد. با سپاس فراوان از آقای سعید دولتی مدیریت مجموعه همای سعادت که قدم نخستین این رویداد هنری را برداشته و همکاری لازم را برای هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد فرهنگی نمودند.

هنرمندان، دانشجویان، هنرجویان و علاقمندان جهت شرکت در رویداد هنری «تئاتر شنبه‌های همای سعادت» می‌توانند درخواست کتبی، متن نمایشنامه به صورت فایل pdf و اطلاعات کامل اعضاء گروه را به همراه رزومه کارگردان و سرپرست گروه به آدرس ایمیل saturdaystheatre@gmail.com ارسال و یا به مسئول مربوطه در تماشاخانه همای سعادت به آدرس میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، خیابان کبکانیان، نبش مرتضی زاده، پلاک۱۲، طبقه دوم تحویل دهند.

تئاتر شنبه های همای سعادت

برچسب ها:
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون