کد خبر: ۴۷۹۱۳
۱۰:۵۶ -۲۲ تير ۱۴۰۲

دانلود سریال بازنده قسمت 1 اول کامل با لینک مستقیم

سریال بازنده به کارگردانی امین حسین پور در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر رازآلود و خانوادگی می‌باشد.

نشان تجارت - سریال بازنده به کارگردانی امین حسین پور در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر رازآلود و خانوادگی می‌باشد. در این سریال صابر ابر، علیرضا کمالی، سارا بهرامی، پیمان قاسم خانی، صدف اسپهبدی، رویا جاویدنیا، محمدعلی محمدی و مهدی رکنی به هنرمندی پرداخته‌اند.

*********************

دانلود قسمت 1 سریال بازنده از لینک زیر

دانلود سریال بازنده

*********************

بازیگران سریال بازنده:

صابر ابر، سارا بهرامی، صدف اسپهبدی، رویا جاویدنیا، محمد علی محمدی و با حضور پیمان قاسمخانی

خلاصه داستان سریال بازنده:

در خلاصه داستان سریال بازنده آمده است: کارآگاه کیانی، درگیر پرونده‌ای پیچیده می‌شود که رازهای بزرگی از یک خانواده را برملا می‌کند.

عوامل سریال بازنده:

 امین حسین‌پور نویسنده و کارگردان این سریال و احسان ظلی پور تهیه‌کننده آن است. این کارگردان، پیش‌تر سریال کوتاه درمانگر را در ژانری جنایی و رازآلود برای فیلیمو ساخته است. گروه بازیگران اصلی سریال بازنده از این قرار است؛ صابر ابر، سارا بهرامی، صدف اسپهبدی، رویا جاویدنیا، محمد علی محمدی و با حضور پیمان قاسمخانی.

تماشا و دانلود فیلم از دیرباز جزو تفریحات سالم و مهیج خانواده‌ها بوده‌است. با توجه به توسعه اینترنت و ابزارهای دیجیتال، شما می‌توانید با دانلود فیلم، انتخاب وسیع‌تری در گذران تفریحات خود داشته‌باشید. سایت فیلم کده یک انتخاب ایده‌آل برای دانلود و تماشای آنلاین فیلم ها و سریال‌های ایرانی، فیلم‌های خارجی و انیمیشن‌های زیرنویس شده و دوبله فارسی مخصوص خانواده و کودکان و هزاران فیلم با ژانرها و موضوعات مختلف است. فیلم‌هایی که معرفی شد تنها تعدادی از فیلم‌های مورد انتظار ۲۰۲۳ هستند. شما می‌توانید فیلم‌های ایرانی و خارجی ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ را در سایت غرب تی وی دنبال کرده و فیلم‌های مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت دانلود و تماشا کنید.

برچسب ها:
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون