کد خبر: ۴۶۷۸۴
۰۰:۵۳ -۲۹ فروردين ۱۴۰۲

ژرژ مخوف در نوفل لوشاتو

نمایش کمدی ژرژ مخوف با طراحی و کارگردانی مهران مکاری از ۲۶ فروردین ماه در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه رفته است.

نشان تجارت - به گزارش مشاور رسانه‌ای این نمایش، نمایش کمدی ژرژ مخوف به نویسندگی امیر جاسمیان آزاد و رامیار محمودی و طراحی و کارگردانی مهران مکاری تا ۹ اردیبهشت ماه در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود.

رامیار محمودی، حمید آغه ویسی، هادی درخشنده، سارا سیبی، شهاب الدین احدی، پریسا بخشی، امین سنجربیگی و علیرضا یزدان پناه در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل ژرژ مخوف می‌توان به مشاور کارگردان: رامیار محمودی، دستیار اول و برنامه ریز: علیرضا یزدان پناه، دستیار برنامه ریز و منشی صحنه: مهراوه طالبی، هماهنگی و تولید: یگانه شمس آبادی، آهنگساز: رامیار محمودی، طراح صحنه: مهران مکاری-رامیار محمودی، طراح لباس: مهران مکاری-مهراوه طالبی، طراح نور: رامیار محمودی-علیرضا یزدان پناه، مدیر صحنه: فاطمه رحمتی-رضا امانی، طراح پوستر- عکاس-تبلیغات و روابط عمومی: عبد نیک سیرت و عکاس: سحر جوانمرد اشاره کرد.

در خلاصه داستان این نمایش که اقتباسی از نمایشنامه ایوان مخوف اثر میخائیل بولگالف می‌باشد، آمده است: یک عصر دانشین در آپارتمانی در مسکو، که ژرژ میلوسلاوسکی به تازگی از اردوگاه کار اجباری آزاد شده و به دنبال خانه‌ای می‌گردد تا بدون اجازه از امکانات آن جهت آراسته کردن خود استفاده کند که وارد خانه‌ی رفیق تیمافیف مخترع می‌شود که مشغول انجام محاسبات و ساخت ماشین سفر در زمان است ...

این نمایش از ۲۶ فروردین ماه لغایت ۹ اردیبهشت ماه راس ساعت ۱۹:۱۵ در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود.

علاقمندان جهت تهیه بلیط می‌توانند به سایت تیوال و یا گیشه تماشاخانه به آدرس خیابان نوفل لوشاتو، نبش خیابان رازی مراجعه نمایند.

نمایش ژرژ مخوف

برچسب ها:
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون