کد خبر: ۴۴۴۶۳
۰۹:۵۱ -۳۰ مهر ۱۴۰۱

هنر در تمامی ملت‌ها از تاثیر بالایی برخوردار است/ نمایش اثر هنرمند ایرانی در مرکز فرهنگی هنری دبی

پگاه پیرهادی، هنرمند نقاش بیان کرد: هنر نقاشی درحال حاضر اقبال عمومی بسیار زیادی دارد و به نوعی می‌توان گفت هنر در تمامی ملت‌ها از تاثیر بالایی برخوردار است.

نشان تجارت - پگاه پیرهادی، هنرمند نقاش بیان کرد: هنر نقاشی درحال حاضر اقبال عمومی بسیار زیادی دارد و به نوعی می‌توان گفت هنر در تمامی ملت‌ها از تاثیر بالایی برخوردار است.

به گزارش نشان تجارت، پگاه پیرهادی، هنرمند نقاش با اشاره بر اثر آخر خود که در نمایشگاه مرکز فرهنگی هنری دبی قرار است به نمایش گذاشته شود، گفت: در اثر اخیر، با استفاده از فرم‌های ساده و روان سعی شده است اصول پایه‌ای نقاشی به چالش کشیده شود. به نوعی که قلم روان و سادگی فرم از ویژگی‌های اصلی نقاشی‌های من به شمار می‌رود.

او با تاکید براینکه بداهه پردازی نگرش من به نقاشی است؛ بیان کرد: از نگاه من ورود به فضای نقاشی در حال حاضر برای جوانان دشوار نیست؛ چراکه ذهنیت باز از ویژگی‌های اصلی جوانان این دوره است که مهم‌ترین اصل هنر است.

این هنرمند نقاش خاطرنشان کرد: هنر نقاشی درحال حاضر اقبال عمومی بسیار زیادی دارد و به نوعی می‌توان گفت هنر در تمامی ملت‌ها از تاثیر بالایی برخوردار است. نقاشی در هنر معاصر به سمت و سو بسیار قابل توجهی کشیده شده و من بسیار به آینده این هنر امیدوار هستم.

لازم به ذکر است؛ موسسه هنری سکو با همکاری گالری هنری آرتیسیما و مشارکت بیش از ۵۰ موجودیت هنری از سراسر دنیا فستیوال هنری بزرگی را برگزار خواهند کرد. در این رویداد جهانی هنرمندان ایرانی بسیاری از جمله سرکار خانم پگاه پیرهادی در تاریخ ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۱در مرکز فرهنگی هنری دبی شرکت خواهند کرد.

۱۴ هنرمند ایرانی با همراهی موسسه هنری سکو در این فستیوال بین المللی حضور یافته‌اند.

هنر در تمامی ملت‌ها از تاثیر بالایی برخوردار است

هنر در تمامی ملت‌ها از تاثیر بالایی برخوردار است

برچسب ها:
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون