کد خبر: ۴۴۴۵۷
۱۱:۴۱ -۲۹ مهر ۱۴۰۱

مردم با هنر رشد می‌کنند/ نمایش اثر هنرمند ایرانی در مرکز فرهنگی هنری دبی

شهرزاد طاهری، هنرمند نقاش بیان کرد: امروزه مردم تمایل بسیار زیادی نسبت به این هنر دارند؛ مردم با هنر رشد می‌کنند و تاثیری که هنر و هنرمند بر جامعه بشری و افکار عمومی می‌گذارد اجتناب ناپذیر است.

نشان تجارتشهرزاد طاهری، هنرمند نقاش بیان کرد: امروزه مردم تمایل بسیار زیادی نسبت به این هنر دارند؛ مردم با هنر رشد می‌کنند و تاثیری که هنر و هنرمند بر جامعه بشری و افکار عمومی می‌گذارد اجتناب ناپذیر است.

به گزارش نشان تجارت، شهرزاد طاهری، هنرمند نقاش در گفتگو با ... با اشاره بر اثر آخر خود که در نمایشگاه مرکز فرهنگی هنری دبی قرار است به نمایش گذاشته شود، گفت: در دوره‌ی معاصر، عرصه هنر عرصه‌ی سختی است؛ چراکه تنوع در آثار و رشته‌های مختلف همچنین تقابل معنایی متفاوتی که در آثار نقاشان معاصر به چشم خواهد خورد به طبع ورود را برای هنرمندان جوان دشوار می‌کند.

او ادامه داد: امروزه مردم تمایل بسیار زیادی نسبت به این هنر دارند؛ مردم با هنر رشد می‌کنند و تاثیری که هنر و هنرمند بر جامعه بشری و افکار عمومی می‌گذارد اجتناب ناپذیر است.

طاهری تاکید کرد: همانطور که گفتم امروزه رشته‌های مختلف و سبک‌های متفاوتی در هنر معاصر ایجاد شده است که از سوی هنرمند می‌تواند نوآوری هنری با سبک جدیدی تلقی شود.

لازم به ذکر است؛ موسسه هنری سکو با همکاری گالری هنری آرتیسیما و مشارکت بیش از ۵۰ موجودیت هنری از سراسر دنیا فستیوال هنری بزرگی را برگزار خواهند کرد. در این رویداد جهانی هنرمندان ایرانی بسیاری از جمله سرکار خانم شهرزاد طاهری در تاریخ ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۱در مرکز فرهنگی هنری دبی شرکت خواهند کرد.

۱۴ هنرمند ایرانی با همراهی موسسه هنری سکو در این فستیوال بین المللی حضور یافته‌اند.

مردم با هنر رشد می‌کنند/ نمایش اثر هنرمند ایرانی در مرکز فرهنگی هنری دبی

مردم با هنر رشد می‌کنند/ نمایش اثر هنرمند ایرانی در مرکز فرهنگی هنری دبی

برچسب ها:
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون