کد خبر: ۳۸۸۵۶
۱۲:۲۸ -۱۲ بهمن ۱۴۰۰

تقدیر از مربیان ایستگاه‌های تندرستی منطقه ۱۷

برنامه تقدیر از مربیان و پیشکسوتان ایستگاه‌های تندرستی منطقه ۱۷ با حضور «حسین اوجاقی» مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد.

مربیان ایستگاه های تندرستی

نشان تجارت - به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، ظهر امروز دوشنبه ۱۱ بهمن ماه، برنامه تقدیر از مربیان و پیشکسوتان ایستگاه‌های تندرستی منطقه ۱۷ با حضور «حسین اوجاقی» مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد.

در این مراسم «رضا شنگی» شهردار منطقه، بیگدلی مدیر اداره ورزش منطقه حضور داشتند و از ۱۶ مربی ایستگاه‌های تندرستی شامل ۱۰ مربی خانم و ۶ مربی آقا تقدیر شد.
در این مراسم اوجاقی با اشاره به بهسازی ایستگاه‌های تندرستی گفت: برای استفاده بهتر شهروندان باید مجموعه‌هایی که نیاز دارند بازسازی و بهسازی شوند.

شهردار منطقه دارالشهدای تهران با بیان اینکه سرانه ورزش منطقه کم است، تصریح کرد: مجموعه‌های ورزشی باید بهسازی شوند و با کاهش هزینه‌ها سعی شود که شهروندان بیشتری از این ایستگاه‌های ورزشی استفاده کنند.

بیدگلی نیز در این مراسم سخنرانی کرد و گفت: با توجه به کمبود سرانه ورزش، قابلیت این را داریم که تعداد ایستگاه‌ها را در سطح منطقه افزایش دهیم.

در این مراسم یک خانم و یک آقا به نمایندگی از مربیان حاضر در جلسه به طرح مسائل و مشکلات خود پرداختند که شهردار قول مساعدت‌های لازم را در این خصوص داد.

برچسب ها:
ارسال نظرات
گوناگون