کد خبر: ۱۵۵۷۹
۱۸:۰۴ -۱۲ فروردين ۱۳۹۷

گواردیولا: به فکر بازی با لیورپول هستیم نه قهرمانی در لیگ برتر

گواردیولا تمرکزش روی لیگ قهرمانان است.
 ورزش و جوان- منچسترسیتی بعد از برد ۳-۱ مقابل اورتون در هفته پیش رو، دو بازی حساس دارد، ابتدا تیم پپ در لیگ قهرمانان به مصاف لیورپول می رود و سپس در لیگ برتر به مصاف منچستریونایتد می رود که با برد در دربی منچستر می تواند قهرمانی خود را قطعی کند. اما گواردیولا پس از برد مقابل اورتون عنوان کرده تمرکزش روی بازی با لیورپول است و نه دربی منچستر:

    نزدیک تر از همیشه به قهرمانی هستیم، با یک برد دیگر به قهرمانی می رسیم، اگر بازی هفته بعد نشود، هنوز شش شانس دیگر داریم. بابت عملکرد تیم در بازی مقابل اورتون خوشحال و راضی هستم. درک می کنم که خیلی ها به فکر بازی با منچستریونایتد هستند ولی تمام تمرکز و فکر و ذهنم درگیر بازی با لیورپول است، مسابقه ای که قبل از بازی با یونایتد است.

    در بازی با اورتون تصمیم گرفتم از اکثر بازیکنان اصلی استفاده کنم چرا که سه هفته بود در کنار هم بازی نکرده بودند و نمی خواستم برای مسابقه حساس چهارشنبه، هفت، هشت یا نه بازیکن را به زمین بفرستم که چهار هفته در کنار هم بازی نکرده اند. نیاز بود که بازیکنان در کنار هم بازی کنند تا به هماهنگی و ضرباهنگ لازم برای دو بازی حساس مقابل لیورپول برسیم.

منبع: نود
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون