کد خبر: ۱۰۴۱۶
۲۳:۲۷ -۱۴ مهر ۱۳۹۶
موسوی: رکوردم به اندازه نایب قهرمان المپیک است

وزنه بردار جوان و خطر از دست رفتن یک رویا

وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم تیم ملی گفت: به ما گفتند باید ضمانت بگذارید که وقتی به آمریکا می روید،‌ حتما برگردید.
ورزش و جوانوزنه بردار جوان آبادانی تیم ملی که با انگیزه اولین حضور در مسابقات جهانی در تمرینات شرکت می کرد، در سفارت آمریکا در دوبی با مشکل عجیبی روبرو شد. او به همراه صالح چراغی،‌وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم به بهانه نقص مدارک از سوی مسئولان این سفارت خانه ریجکت شدند.

ایوب موسوی که کادرفنی حساب ویژه ای به عنوان نفر دوم وزن 94 کیلوگرم روی رکوردهایش برای مدال آوری در مسابقات جهانی آمریکا کرده، با تلاش فدراسیون وزنه برداری قرار است به زودی دوباره برای ویزای این کشور اقدام کند.

این وزنه بردار خوزستانی بعد از شرکت در هفته دوم لیگ وزنه برداری درباره وزنه هایی که بالای سر برد، به خبرنگار "ورزش سه" گفت: در لیگ خیلی به خودم فشار نیاوردم. می توانستم وزنه های بیشتری بزنم اما دیدید که در حرکت آخر یکضرب و دوضرب انصراف دادم. ما همان روز از دوبی به تهران رسیده بودیم و خستگی در بدن ما وجود داشت.

وی درباره اینکه با وجود غیبت سهراب مرادی، این وزنه بردار قهرمان هفته دوم لیگ شد و او در رده دوم قرار گرفت، عنوان کرد: با نظر فدراسیون رکوردهای ملی پوشان در بازی های داخل سالن آسیا در این هفته محاسبه می شد. مشخص هم بود که من با این آمادگی در لیگ نمی توانم به اندازه سهراب مرادی که رکورد جهان را شکسته بود، وزنه بزنم.

ملی پوش دسته 94 کیلوگرم ایران در واکنش به رد شدن درخواست ویزایش از سوی سفارت آمریکا تصریح کرد: 5، 6 ماه است تمام فکر و ذکرم روی مسابقات جهانی است و به هیچ مسابقه دیگری هم نرفتم. وقتی به دوبی رفتیم، به من و صالح چراغی گفتند مدارک شما ناقص است. گفتند باید ضمانت بگذارید که وقتی به آمریکا می روید،‌ حتما برگردید. مدارک من مثل سایر نفرات بود و متوجه نشدم که چرا مرا رد کردند.

موسوی در پایان گفت: با تلاش فدراسیون قرار است هفته بعدی بار دیگر به دوبی بروم تا برای ویزا اقدام کنم. امیدوارم کار من درست شود، وگرنه اتفاق بدی برای من رخ می دهد. رکوردهای من به اندازه نایب قهرمان المپیک است و به کسب مدال در آمریکا امیدوارم. می توانیم در کنار سهراب مرادی که رکورددار جهان است، 2 سکوی مسابقات جهانی را برای ایران کسب کنیم.

منبع: ورزش سه
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون