کد خبر: ۵۲۰۰۸
۱۲:۳۶ -۰۷ فروردين ۱۴۰۳
در نشان تجارت بخوانید
«شاهزاده سرین» یا سرین بدیعی، که خود را به‌عنوان شاهزاده سرین معرفی می‌کند، در تاریخ ۲۱ مهر ۱۳۵۲ در شهر تهران به دنیا آمد. او فرزند سرهنگ جلال بدیعی است که یکی از نظامیان بلندپایه ارتش و رییس ساواک قم در دوران حکومت پهلوی بود.

شاهزاده سرین کیست؟

نشان تجارت - هدی کاشانیان: «شاهزاده سرین» یا سرین بدیعی، که خود را به‌عنوان شاهزاده سرین معرفی می‌کند، در تاریخ ۲۱ مهر ۱۳۵۲ در شهر تهران به دنیا آمد. او فرزند سرهنگ جلال بدیعی است که یکی از نظامیان بلندپایه ارتش و رییس ساواک قم در دوران حکومت پهلوی بود.

پدر شاهزاده سرین در ابتدای انقلاب به اتهام ارتکاب جنایت علیه هموطنان خود به اعدام محکوم شد. شاهزاده سرین همراه با مادر یهودی خود در ایران زندگی می‌کرد و در سال ۱۳۷۸ به آمریکا مهاجرت می‌کند.

ثروت افسانه‌ای سرهنگ بدیعی در حساب‌های بانک سوییس، کانادا و آمریکا در حقیقت قرار بود به حساب محمدرضا شاه واریز شود که نشد و این همان مثال معروف است: دزدی که به دزد بزند، شاه دزد است!

سرین خود را «شاهزاده سرین» یا «شاهزاده سرزمین پارس» و از نوادگان شاهان باستانی ایران می‌داند. او به دلیل توهین‌هایی که به مقدسات شیعیان داشته، به چهره‌ای منفور تبدیل شده است. سرین بدیعی برای خود نشان یا پرچمی را به‌عنوان شاهزاده پارسی شامل (دو شیر و یک تاج طلایی) انتخاب کرده و معمولاً در تمام تصاویری که از خود منتشر می‌کند به عنوان پرچم یا لوگو نمایش داده می‌شود.

داستان فرار سرین به آمریکا

فرزند سرهنگ بدیعی در غرب تهران و در شهرک اکباتان با پشتوانه همان پول‌های دزدی یا بهتر است بگوییم پول خلق زحمتکش و مسلمان زندگی می‌کرد، تا اینکه دوستان سرهنگ بدیعی در آمریکا تصمیم می‌گیرند سرین را از ایران خارج کنند. داستان از این قرار بود که بعد از فراری دادن فرزند رییس ساواک چندین فیلم جنسی از سرین بدیعی در تهران پخش شد تا بهانه‌ای باشد برای گرفتن اقامت سرین در ایالات متحده. هم اکنون سرین بازیگر فیلم‌های پورن است و خودش با افتخار اعلام می‎کند یک سلطنت طلب و پورن استار است.

شاهزاده سرین

معروفیت سرین بدیعی

شبکه لس‌آنجلسی «کانال یک» در سال ۱۳۹۴ با دعوت از «سرین بدیعی» بازیگر سلطنت‌طلب فیلم‌های پورن و فرزند یکی از مسئولان ساواک در رژیم پهلوی، همچون رسانه‌های زرد ضدانقلاب، مصاحبه‌ای با او صورت داد و تلاش کرد بر تعداد ناچیز مخاطبین خود بیفزاید. سرین بدیعی ۴۴ ساله با لقب «شاهزاده سرین یا شاهزاده سرزمین پارس» در فضای مجازی تصاویری از خودرو‌های گران‌قیمت خود و انجام رابطه جنسی‌اش با پسران جوان را منتشر کرده است. انحراف و فساد او آن‌قدر علنی و شنیع شد که چند سال پیش توسط پلیس کالیفرنیا بازداشت و البته سپس با قید ضمانت به‌طور موقت آزاد شد. او در شبکه‌های اجتماعی به پیروان ادیان الهی توهین می‌کند و به حمایت از خاندان پهلوی می‌پردازد.

سفر شاهزاده سرین به ایران

در چند روز گذشته تصاویر شخصی که خود را «شاهزاده سرین» می‌خواند در شبکه‌های اجتماعی مایه شوخی‌هایی با اپوزیسیون شده است. او که در یک سال و نیم اخیر در فضای مجازی خود را پادشاه ایران معرفی می‌کند، در روز‌های اخیر فیلم‌هایی از خود در داخل ایران منتشر کرده است. در حالی که بسیاری از کاربران، انتشار تصاویر او در ایران را ساختگی می‌خواندند، اما با دستگیری وی در کرج مشخص شد که او واقعاً در ایران حضور داشته است.

سرین که خودش چهره‌ای جنجالی در فضای شبکه‌های اجتماعی بوده است، با حضورش در ایران جنجالی‌تر از قبل شد. این فرد معروف به شاهزاده سرین در فروردین ماه ۱۴۰۳ به ایران سفر کرده و ویدیو‌هایی از حضور خود منتشر کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون