کد خبر: ۴۵۱۱۰
۱۰:۱۸ -۱۶ آذر ۱۴۰۱
سالانه به تعداد خریداران ملک در ترکیه اضاف خواهد شد، براساس آمارهای انجام شده ایران جزء سه کشور پرتقاضا برای خرید خانه در ترکیه هست.

نشان تجارتسالانه به تعداد خریداران ملک در ترکیه اضاف خواهد شد، براساس آمارهای انجام شده ایران جزء سه کشور پرتقاضا برای خرید خانه در ترکیه هست.

مطلع بودن از قوانین جدید خرید ملک در ترکیه امری کاملا مهم و ضروری بوده است.

کارشناسان خانه من و تو به قوانین خرید و فروش ملک در ترکیه آشنایی کاملی دارند، ما به شما کمک خواهیم کرد تا به صورت کاملا قانونی در ترکیه ملک خریداری کنید.

خرید خانه در ترکیه

برای اطلاع کامل و دقیق از جدیدترین قوانین خرید ملک در ترکیه کافیه که به سایت خانه من و تو مراجعه کنید و با کارشناسان در ارتباط باشید.

بررسی قوانین جدید خرید ملک در ترکیه

چند ماهی هست که وزارت کشور ترکیه تغیراتی در قوانین خرید ملک در ترکیه داده. قبلا شما با خرید ملک در ترکیه با 250 هزار دلار می تونستید اقامت تون هم در کنارش داشته باشید، اما بعد از تغییرات در قوانین خرید ملک، شما اگر قصد اقامت ترکیه از طریق خرید خانه در ترکیه دارید باید حداقل 400 هزار دلار هزینه کنید.

بعد از خرید ملک با مبلغ 400 هزار دلار علاوه بر اقامت خودتون می تونید اقامت همسر و فرزندان زیر 18 سال تون رو هم بگیرید.

آیا در ترکیه خونه بخریم یا نه؟

با توجه به این که شما برای اقامت از طریق خرید ملک در ترکیه باید 400 هزار دلار هزینه کنید اما با وجود مزایایی که ترکیه دارد همچنان بهترین روش سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در ترکیه می باشد.

شما در هر شهری از ترکیه که قصد سرمایه گذاری دارید می تونید از ویژگی ها، امکانات و دسترسی های فوق العاده و همچنین از طبیعت ترکیه نهایت استفاده رو ببرید.

همچنین قیمت خانه در ترکیه از شهری مثل تهران به مراتب کمتر هست. شما با خرید آپارتمان در ترکیه می تونید علاوه بر آسایش، امنیت، دسترسی عالی، هوای تمیز و ... یک سرمایه گذاری بسیار پرسود و مطمئنی داشته باشید.

تمامی پروژه های مسکونی ساخته شده در ترکیه بسیار مدرن، لوکس و مبله می باشند.

خرید خانه در ترکیه

شما می تونید در شهرهای پیشرفته ای مثل استانبول، ازمیر، آنکارا، آنتالیا و ... با قیمت های باورنکردنی از طریق سایت خانه من و تو ویلا و آپارتمان خریداری کنید.

با خرید پروژه های املاک در این شهرها، ویو ابدی از ساحل، دریا و جنگل های سرسبز ترکیه رو خواهید داشت.

آب و هوای ترکیه در کل منطقه بسیار بی نظیره، به دلیل این آب و هوای بسیار لذتبخش، شما می تونید هر فصل از سال رو به این کشور جذاب سفر کنید.

در هر منطقه براساس سلیقه ای که دارید می تونید خونه خریداری کنید، در هر محله و منطقه استانبول شما می تونید گرون ترین و یا حتی ارزون ترین ملک رو پیدا کنید یا براساس آب و هوا محله ای رو برای زندگی انتخاب کنید.

هر کسی می تونه با درنظر داشتن شرایط جدید خرید ملک در ترکیه اقدام به سرمایه گذاری پرسود کند.

شما قبل از خرید ملک باید حواستون به محدودیت های اون هم باشه، در غیر اینصورت قرارداد خرید ملک شما لغو خواهد شد.

بعد از خرید خانه در ترکیه شما درخواست شهروندی میدید و بعد از اقامت، شما می تونید برای اجازه کار کردن در ترکیه درخواست بدهید.

یکی از کم ریسک ترین و بی دردسرترین راه های سرمایه گذاری، خرید ملک در ترکیه می باشد.

بعد از گرفتن اقامت ترکیه شما می تونید با پاسپورت کشور ترکیه به خیلی از کشورها بدون ویزا سفر کنید.

بررسی شرایط جدید خرید ملک در ترکیه

طبق قوانین جدید خرید ملک در کشور ترکیه شما اجازه دارید تا 30 هزار متر مربع ملک خریداری کنید.

آشنایی با مراحل خرید خانه در ترکیه

همیشه قبل از خرید ملک باید، از پروژه بازدید کنید و بعد دیگر مراحل خرید رو به صورت قانونی انجام بدید.

دقت داشته باشید تا تمامی مراحل رو کامل و قانونی انجام دهید تا دچار دردسر و مشکل نشوید.

کارشناسان خانه من و تو به صورت کامل به تمامی مراحل و هزینه های خرید ملک در ترکیه آشنایی دارند که به شما کمک خواهند کرد تا خریدی بی دردسر و کاملا قانونی براساس قوانین جدید خرید ملک در ترکیه داشته باشید.

خرید خانه در ترکیه

اگه می خواید از شرایط پرداخت و تخفیف ویژه خرید آپارتمان در استانبول باخبر بشید کافیه که همین حالا فرم مشاوره املاک رایگان ما رو تکمیل کنید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند. (تعداد محدود + تخفیف ویژه خانه من و تو)

سوالات متداول

آیا امکان خرید اقساطی ملک در ترکیه وجود داره؟

بله امکانش هست، برای اطلاع کامل از شرایط پرداخت اقساطی فرم مشاوره املاک ما رو تکمیل کنید تا کارشناسان شما رو به طور دقیق و کامل راهنمایی کنند.

میتونیم در بانک های ترکیه اقدام به افتتاح حساب کنیم؟

بله، شما می تونید با ارائه پاسپورت خودتون در بانک های ترکیه حساب باز کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون