کد خبر: ۴۴۰۷۶
۱۸:۲۹ -۲۸ شهريور ۱۴۰۱
هر برگ اسکناس آمریکایی دیروز در بازار آزاد تهران به قیمت ۳۱ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد. این پایان ماجرا نبود و اسکناس آمریکایی در معاملات پشت خطی دیشب تا نیمه کانال ۳۱ هزار تومان پایین آمد.

قیمت دلار

نشان تجارتقیمت دلار در ابتدای معاملات نقدی روز یکشنبه به یک قدمی کانال ۳۲ هزار تومان رسید.

فرمان ایست به قیمت دلار

در ادامه معاملات با تابلوی ایست بازار ساز مواجهه شد و از سرعت افزایشی بازیگران ارزی در تهران کاسته شد.هر برگ اسکناس آمریکایی دیروز در بازار آزاد تهران به قیمت ۳۱ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد.این پایان ماجرا نبود و اسکناس آمریکایی در معاملات پشت خطی دیشب تا نیمه کانال ۳۱ هزار تومان پایین آمد.

پیش بینی قیمت دلار امروز

عده ای از فعالان بازار معتقدند در صورتی که نرخ دلار  به زیر محدوده ۳۱ هزار و ۲۰۰ تومان برود، فروشندگان بیشتری وارد بازار خواهند شد و بازیگران افزایشی به طور موقت فعالیت خود را کاهش خواهند داد.

عده ای از بازیگران ارزی تهران می گفتند در صورتی که نرخ دلار در سلیمانیه و هرات آرایش صعودی به خود بگیرد این امر ممکن است موجب شود در بازار داخلی نیز خریداران فعال تر شون .  از نگاه این دسته از معامله گران رمز ورود بازیگران بزرگ به بازار شکست محدوده ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان خواهد بود.

سیگنال جدید برجامی به قیمت دلار

 یک خبر سیاسی مهم نیز موجب خوشبینی عده ای از معامله گران درباره احتمال احیای توافق برجام شد. امروز ابراهیم رئیسی برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل عازم آمریکا شد. آن طور که گفته شده در این سفر علی باقری رئیس تیم مذاکره کننده ایران هم حضور دارد.این خبر موجب شده احتیاط در بین عده ای از معامله گران بیشتر شود. از نگاه آنها سفر همزمان باقری و رئیسی به نیویورک ممکن است موجب برگزاری نشست های برجامی در قلب آمریکا شود و مذاکرات هسته ای از بن بست خارج شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
0
0
شانگهای چی شد دلارو نیورد پایین اخی
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون