کد خبر: ۳۲۶۸۹
۱۹:۵۴ -۲۳ مرداد ۱۴۰۰
این خرس غول پیکر که آرچی نام دارد ظاهراً از سفر ماهیگیری با صاحبش خوشحال بوده و حتی وقتی صاحبش از پارو زدن خسته می‌شود، جای او را برای به پیش بردن قایق می‌گیرد.

عکس جالب

نشان تجارتیک زن شجاع روسی بعد از بردن یک خرس قهوه‌ای غول پیکر با خود به یک سفر ماهیگیری می‌گوید که به دنبال دردسر نیست.

ورونیکا دیچکا که صاحب این خرس است، یک روز عصر همراه با خرس خود مشغول تلاش در دریاچه نوووسیبریسک در روسیه بود تا برای شام حیوان محبوب خود ماهی صید کند.

این خرس غول پیکر که آرچی نام دارد نیز ظاهراً از این سفر ماهیگیری خوشحال بوده و حتی وقتی صاحبش از پارو زدن خسته می‌شود، جای او را برای به پیش بردن قایق می‌گیرد.

عکس جالب

ورونیکا در جریان یک سفر کاری در سال ۲۰۱۹، آرچی را از یک پارک سافاری نجات داد. این دو مدت زیادی از روز را در کنار هم هستند و به همین دلیل ورونیکا بر این باور است که حیوان وحشی به او حمله نخواهد کرد.

به همین خاطر این دو به ماهیگیری رفته و برای تایید دوستی شان به دل آب می‌زنند.

ورونیکا می‌گوید که او و خرسش بسیار به هم نزدیک بوده و از دوستی با هم لذت می‌برند و به همین خاطر نگرانی از بابت پیش آمدن مشکلی در این رابطه ندارد.

عکس جالب

وی در این باره می‌گوید: «او مرا به عنوان یک عضو از خانواده اش می‌بیند، ما با هم غذا می‌خوریم، وقتی می‌ترسد در آغوش من خوابیده و پشت من قایم می‌شود.

ما او را از یک پارک سافاری نجات دادیم، اما نمی‌توانیم او را در طبیعت وحشی رها کنیم، زیرا او تمام عمرش را در اسارت بوده است.

آرچی همه روزش را با ما می‌گذارند و به شدت شیفته آب است. خیلی رفتن به جا‌های جدید را دوست دارد»

عکس جالب

در حالی که ورونیکا هیچ ترسی از خرس خود ندارد، گروهی از دوستانش در تنسی به شدت از خرس ترسیده و خرسی که به تازگی وارد ماشینشان شده بود را با سروصدا ترسانده و از آنجا دور کرده بودند. این خرس باعث خرابی بسیاری در ماشین آن‌ها شده بود.

خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
1
0
واقعاً عجیب و البته جالب!
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون