کد خبر: ۳۱۷۴۸
۲۲:۲۰ -۰۴ مرداد ۱۴۰۰
در ادامه روش‌های مفیدی برای رفع چربی زیر بغل به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید با استفاده از آن‌ها هر نوع لباسی که دوست دارید را بپوشید و از زیبایی اندام خود لذت ببرید.

چربی زیر بغل

نشان تجارت - چربی زیر بغل بیش‌تر منجر به چاقی در این ناحیه می‌شود و تناسب اندام شما را بهم می‌ریزد. بیش‌تر بانوان دچار این مشکل می‌شوند و بیش‌تر آن‌ها از ظاهر خود خجالت می‌کشند و سعی می‌کنند لباس‌هایی را انتخاب کنند که این قسمت را بپوشاند.

در ادامه روش‌های مفیدی برای رفع چربی زیر بغل به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید با استفاده از آن‌ها هر نوع لباسی که دوست دارید را بپوشید و از زیبایی اندام خود لذت ببرید.

چربی زیر بغل می‌تواند دلایل بسیار زیادی داشته باشد، ولی شما می‌توانید با استفاده از یک رژیم غذایی مناسب و ورزش دوباره این چربی‌ها را نابود کنید و بدن خود را به حالت اولیه باز گردانید. اگر از سن و سال صرف نظر کنید خواهید دید که این مشکلات در بانوان بسیار بیش‌تر از مردان می‌باشد؛ بنابراین بانوان بیش‌تر از آقایان باید مراقب بدن خود باشند تا بتوانند تناسب اندام خود را حفظ کنند.

استفاده از نوشیدنی لاغری

کنگر به همراه چندین مواد دیگر می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید به راحتی و در کم‌ترین زمان از شر چربی‌های زیر بغل خود خلاص شوید. در ادامه نحوه استفاده از کنگر را برایتان شرح می‌دهیم.

طرز تهیه نوشیدنی لاغری

مواد مورد نیاز:

کنگر ۲ عدد
آب ۱ لیتر
لیمو یک عدد
آناناس ۳ برش
بادام ۵ عدد

آب را به همراه کنگر‌ها بجوشانید و اجازه بدهید آب درون قابلمه خشک شود.
آناناس، آب لیمو و بادام را با یک دیگر ترکیب کنید و آب کنگر را به این ترکیب اضافه کنید.
برای این که تاثیرات فوق العاده این نوشیدنی را مشاهده کنید لازم است تا دوبار در هفته قبل از غذا این نوشیدنی را بنوشید.

ورزش

یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای لاغری زیر بغل ورزش کردن می‌باشد. در واقع شما با این کار می‌توانید به راحتی تمامی چربی‌های اضافی را از بین برده و دوباره اندامی ایده آل داشته باشید.

البته ورزش کردن با تخته نیز یکی از بهترین روش‌ها برای رفع چربی زیر بغل می‌باشد. برای این که از این نوع حرکت استفاده کنید باید زحمت بسیار زیادی بکشید و روزانه حداقل ۱۵ الی ۳۰ دقیقه را برای ورزش کردن اختصاص بدهید.

روش انجام حرکت با تخته

ابتدا باید روی شکم خود بخوابید.
بدن خود را بالا نگه دارید.
سعی کنید از یک دست خود استفاده کنید.
این حرکت را با یک دست دیگر انجام دهید.
این حرکت را می‌توانید ۱۰ دقیقه در روز تمرین کنید.

منبع: بوق خبر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون