کد خبر: ۳۱۷۱۸
۰۸:۲۵ -۰۴ مرداد ۱۴۰۰
سعادت‏‌آباد منطقه‌‏ای پیشرفته و پرطرفدار در پایتخت است که روز‏به روز بر جمعیت آن افزوده می‌‏شود.

خیابان‌های مهم محله سعادت آباد تهران را بشناسید

سعادت‏‌آباد، محله‏‌ای در شمال‌غربی پایتخت و در منطقهٔ دو شهرداری

تهران به دلیل قرارگیری در ارتفاعات شمال شهر از آب و هوای مطلوبی نسبت به سایر محلات تهران برخوردار است. سعادت‏‌آباد منطقه‌‏ای پیشرفته و پرطرفدار در پایتخت است که روز‏به روز بر جمعیت آن افزوده می‌‏شود. از جمله امکانات محله منطقهٔ مدرن سعادت‌‏‏آباد می‌‏توان به پارک‌‏ها و بوستان‌‏ها، کیلینیک‌‏های مختلف درمانی، بیمارستان‌‏ها، مدارس، رستوران‏‌ها، امکانات رفاهی و مراکز فرهنگی و آموزشی، اشاره کرد. سعادت‌‏آباد از نظر تامین امکانات جز محله‏‌های سرآمد تهران به شمار می‏‌آید. خانه‏ و آپارتمان‌‏های سعادت‌‏آباد بافت جدید و به‏ روزی دارند. اکثرا خانه‏‌های این منطقه نوساز وکلید نخورده هستند و خانه‏‌های قدیمی و ساختمان‌‏های بالای ۲۰ سال ساخت، به ندرت در اینجا یافت می‏‌شود. می‏‌توان برای آگاهی از قیمت‏ خانه‏‌های محله سعادت‏‌آباد به سایت‌‏هایی چون، دیوار، کیلید، شابش مراجعه
کرد.

خیابان‏‌های مهم سعادت‌‏آباد

از جمله خیابان‌‏های این منطقه می‌‏توان، خیابان سرو شرقی و سرو غربی، خیابان فرهنگ، خیابان بیست‌وچهار متری، خیابان شهرداری، خیابان آسمان‌‏ها، خیابان صراف‌‏ها، خیابان دشت بهشت، خیابان علامه طباطبایی، خیابان علامه جنوبی، خیابان پاک‏نژاد، خیابان ارغوان، خیابان ریاضی بخشایش، خیابان درختی، خیابان پامچال، خیابان مروارید، خیابان صدف، خیابان فراز، خیابان لادن، خیابان پویش، خیابان پرورش، خیابان بهزاد، شهرک بوعلی با فاز ۶ را نام برد.

خیابان ۲۴ متری

خیابان ۲۴ متری در جهت شمال شرق محله سعادت‌‏آباد قرار گرفته و از محبوبیت بالایی برای سکونت برخوردار است. خیابان ۲۴ متری از شمال به بزرگراه یادگار امام و از جنوب به میدان فرهنگ سعادت‌‏آباد متصل می‌‏شود. آرامشی که این خیابان را در برگرفته به دلیل عدم وجود مراکز خرید و تجاری است که تردد را کمتر کرده و آرامش نسبتا خوبی را به ساکنانش هدیه داده است. به تازگی به پاس گرامیداشت استاد محمد علی کشاورز بازیگر پیش‌کسوت تئاتر، سینما و تلویزیون، نام ایشان را بر روی این خیابان نهاده‏‌اند. شبکه ۵ سیما و نمایندگی پوشاک هاکوپیان در این بلوار قرار گرفته‌‏اند.

خیابان فرهنگ سعادت‌‏آباد

خیابان فرهنگ در امتداد خیابان ۲۴ متری واقع شده و دارای خیابان‏‌های پهن و عریض است. اگر قصد خرید با اجراهٔ آپارتمانی لوکس و مدرن را دارید، باید بدانید در حاشیه خیابان فرهنگ مملو از برج‏‌ها و آپارتمان‏‌های لوکس و مدرن است.

خیابان سرو

خیابان سرو از بخش غربی تا بخش شرقی محله سعادت‌‏اباد کشیده شده است. این خیابان از جهت شرق به میدان فرهنگ، از سمت غرب به میدان کتاب سعادت‌‏آباد محدود می‌‏شود. خیابان سرو از میدان کاج عبور می‌‏کند و به دو خیابان سرو شرقی (حدفاصل میدان فرهنگ تا میدان کاج) و خیابان سرو غربی ( حدفاصل میدان کاج تا میدان کتاب) تقسیم می‌‏شود.

خیابان علامه طباطبایی

خیابان علامه طباطبایی نیز یکی از خیابان‌‏های مهم و معروف منطقه سعادت‌‏آباد است. که خود از دو بخش شمالی و جنوبی تشکیل می‌‏شود. خیابان علامه شمالی از اواسط خیابان سرو شرقی آغاز شده و در انتها به بزرگراه نیایش ختم می‌‏شود. عبور و مرور در خیابان علامه طباطبایی بسیار زیاد بوده و این به دلیل وجود مراکز خرید متنوع و مجتمع‌‏های تجاری و معروفی چون، طوس و علامه است. همچنین در راستای این خیابان، رستوران‌‏های معروفی مانند، رستوران ارکیده و... قرار دارند. این خیابان دارای تعداد زیادی سوپرمارکت و مغازه است که نیازهای روزانهٔ افراد را تامین کنند. دانشگاه ادبیات علامه طباطبایی نیز در امتداد این خیابان قرار دارد.

خیابان علامه جنوبی

خیابان علامهٔ جنوبی از اتوبان نیایش آغاز و انتهای آن به بلوار مدیریت ختم می‌‏شود. چلوکبابی رفتاری و دانشگاه علامه طباطبایی در امتداد این خیابان قرار گرفته‌‏اند که موجب افزایش تردد در این خیابان شده‌‏ا‌ند. خیابان علامه جنوبی از سمت جنوب با شهرک غرب همسایه است و در انتهای آن، دانشگاه امام صادق دیده می‌‏شود.

خیابان پاکنژاد

خیابان پاک‏نژاد به دلیل ساخت‌وساز اصولی و استاندارد و همچنین وجود فضای سبز در حاشیه‌‏های خیابان، چشم‌‏انداز زیبایی را به وجود آورده و ترافیک را کاهش داده است. در خیابان پاکنژاد، مجتمع‌‏های بزرگ و گستردهٔ ماهان به چشم می‌‏خورند. در لاین جنوب خیابان پاکنژاد، نمایندگی رنو و تویوتا مستقر شده‌‏ا‌ند. یک جهت این خیابان به شهرک غرب و جهت دیگر آن در محله سعادت‌‏آباد قرار گرفته است.

مظنه قیمت خانه‏‌های سعادت‌‏آباد

مظنه آپارتمان‌‏های محله سعادت‌‏آباد هم مانند سایر مناطق و محله‏‌های پایتخت از عواملی گوناگونی چون، متراژ، سن بنا، بافت ساختمان، دسترسی محله، تعداد طبقات، امکانات (پارکینگ، انباری، آسانسور) و... تاثیر می‌‏پذیرد. اما با توجه به امکاناتی که محله سعادت‌‏آباد دارد، جای خوبی برای خرید، اجاره و سرمایه‏‌گذاری است

محله سعادت آباد تهران

حدود قیمت خرید خانه

با توجه به امکانات و دسترسی هر محله قیمت‌‏ها متغیر است. اما ما با توجه به سایت دیوار حدود قیمت‏‌ها را مطرح می‌‏کنیم.
به طور مثال؛ برای خرید خانه‌‏ای ۸۳ متری، دارای امکانات (آسانسور، پارکینگ، انباری) و ۲ خواب، باید ۵ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان هزینه کنید. قیمت هر متر مربع آن، ۷۱ میلیون تومان و ۶۸۷ هزار تومان است.
برای خرید خانه‌‏ای ۱۰۵ متری، ۲ نبش، مناسب سرمایه‌‏گذاری، باید حدود ۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان بپردازید. قیمت هر متر مربع آن ۴۶ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان است.

حدود قیمت اجاره آپارتمان‏‌

به منظور اجاره آپارتمانی ۱۲۰ متری، ۱۳ سال ساخت، ۲ خواب، فول امکانات، باید ۳۰۰ میلیون تومان به عنوان ودیعه و ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره ماهیانه بپردازید.
برای اجاره آپارتمانی، ۵۵ متری، یک خواب، ۹سال ساخت، باید ۲۵۰ میلیون تومان ودیعه و ۵ میلیون تومان اجاره ماهیانه بپردازید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گوناگون