کد خبر: ۳۰۵۵۷
۱۲:۱۳ -۰۷ تير ۱۴۰۰
دستیابی سریع و راحت به خدمات درمانی و پزشکی از جمله نیازهای ضروری می باشد که امروزه با ارائه ی خدمات آنلاین سایت های پزشکی برای عموم مردم در دسترس قرار داده شده است.

نشان تجارت - دستیابی سریع و راحت به خدمات درمانی و پزشکی از جمله نیازهای ضروری می باشد که امروزه با ارائه ی خدمات آنلاین سایت های پزشکی برای عموم مردم در دسترس قرار داده شده است.

با استفاده از خدمات آنلاین پزشکی می توان از مشاوره تخصصی پزشکان متعددی استفاده نمود، در همین راستا در این مقاله ضمن معرفی خدمات دکتر آنلاین داخلی، این سئوال را بررسی خواهیم کرد که چرا باید از خدمات دکتر آنلاین داخلی استفاده کنیم؟

 

دکتر آنلاین داخلی

وظایف دکتر داخلی چیست؟

بیماری های داخلی یکی از شاخه های علمی می باشد که با جامعیت خود پایه تمامی شاخه های بالینی پزشکی را تشکیل می دهد و با پیشگیری، تشخیص، و درمان بیماری‌های بزرگسالان سروکار دارد . شاید برای تشخیص یک بیماری نیاز به نظر چند پزشک باشد که می توان با دکتر انلاین داخلی مشورت کرد 

در تعریف وظایف دکتر داخلی می توان چنین گفت که این دکتر وظیفه تشخیص و درمان پزشکی به غیر از جراحی را در بزرگسالان بر عهده دارد به طوری که معاینات اولیه در رابطه با بیماری های عمومی و پیچیده از وظایف دکتر داخلی است.

در واقع متخصص داخلی هم مراقبت های اولیه بیمار را برعهده دارد و هم مشاوری برای متخصصین دیگر محسوب می شود بدین ترتیب اگر دکتر داخلی حین معاینات خود نوع خاصی از بیماری را تشخیص دهد که درمان آن نیاز به تخصص دارد، اطلاعات و آزمایش های اولیه را در اختیار دکتر متخصص قرار می دهد و او را در امر درمان راهنمایی خواهد کرد .

مطب های خصوصی و مراکز درمانی محل فعالیت پزشکان داخلی هستند با این حال اجازه جراحی ندارند و تنها می توانند به متخصصین دیگر جهت تشخیص دقیق بیماری و درمان کمک کنند.

 

دکتر آنلاین داخلی

 

دکتر آنلاین داخلی کیست و چه تخصصی دارد؟

از آنجا که دکتر داخلی طیف وسیعی از بیماری ها که شامل؛ فشار خون، چربی و قند خون، بیماری های عفونی، کم خونی، تنگی نفس و برونشیت مزمن، مشکلات گوارشی و ... را تشخیص و درمان می کند در بسیاری از موارد نیازی نیست جهت دریافت نظر پزشک به مطب مراجعه کرد و از طریق مشاوره آنلاین به راحتی می توان از مشاوره دکتر داخلی استفاده نمود .

مشاوره آنلاین از طریق تماس ویدئویی، تلفنی و یا تماس متنی با پزشک به کمک سایت های پزشکی ارائه کننده خدمات آنلاین پزشکی امکان پذیر می باشد.

با استفاده از خدمات دکتر آنلاین داخلی دیگر نیازی نیست که فرد برای تفسیر یک آزمایش یا بررسی یک مشکل کوچک مسافت طولانی را طی کند یا اینکه مدت زمان زیادی جهت مشاوره حضوری در صف انتظار ویزیت قرار گیرد .

 

خدمات دکتر آنلاین داخلی چیست؟

پس از ورود به یک سایت پزشکی یا نصب اپلیکیشن های ارائه کننده ی خدمات آنلاین پزشکی با انتخاب دکتر آنلاین داخلی می توان از خدمات زیر بهره مند شد:

  • نوبت دهی آنلاین( جهت ویزیت حضوری در مطب )
  • مشاوره آنلاین تخصصی
  • پرداخت هزینه مشاوره آنلاین با کسر سهمیه بیمه
  • ارتباط مستقیم تلفنی یا متنی با دکتر داخلی
  • امکان بررسی کامنت کاربران استفاده کننده از خدمات ارائه شده جهت انتخاب بهترین متخصص داخلی
  • مشاوره در مورد بسیاری از بیماری های داخلی با یک یا چند پزشک متخصص
  • بررسی با صبر و حوصله آزمایشات و مستندات پزشکی
  • پیگیری وضعیت بیمار تا درمان کامل

 

مزایای بهره مندی از خدمات دکتر آنلاین داخلی

استفاده از خدمات دکتر آنلاین داخلی دارای مزیت های فراوانی است که سبب شده بیش از پیش این نوع مشاوره پزشکی مورد توجه قرار گیرد، این مزایا عبارتند از؛

  • دریافت مشاوره پزشکی تخصصی در هر ساعت از شبانه روز به شکلی بسیار راحت و سریع
  • عدم نیاز به طی کردن مسافت طولانی و در صف انتظار ماندن جهت ویزیت حضوری در مطب
  • کاهش هزینه های رفت و آمد
  • صرفه جویی در وقت
  • بررسی دقیق و مناسب شرایط بیمار، آزمایشات و مستندات پزشکی توسط پزشک
  • راحتی بیشتر بیمار جهت ارائه اطلاعات و مشکلات شخصی
  • انتخاب مناسب ترین روش ارتباط با پزشک با توجه به شرایط و انتخاب بیمار ( تماس تلفنی، ویدئویی و یا متنی )
  • بهره مندی از نظرات تخصصی چندین پزشک در کوتاه ترین زمان ممکن
  • انتخاب زمان مناسب جهت دریافت مشاوره پزشکی توسط بیمار
  • کاهش زمان انتظار جهت دریافت پاسخ پزشک
  • انتخاب بهترین پزشک جهت مشاوره با بررسی سوابق تحصیلی و طبابت مندرج در سایت
  • امکان مشاهده ی جدول زمانبندی شده ساعات پاسخگویی آنلاین پزشک در سایت

 

دکتر آنلاین داخلی

سخن پایانی

دکتر داخلی جهت بررسی وضعیت بیمار علاوه بر اینکه باید با صبر و حوصله به صحبت های بیمار توجه کند، باید سابقه بیماری های فرد و درمان های انجام شده توسط پزشکان دیگر را نیز مد نظر قرار دهد، از این رو در بسیاری از موارد با بهره گیری از خدمات دکتر داخلی آنلاین ضمن بهره مندی از مشاوره آنلاین می توان مشاوره دقیق تری دریافت کرد زیرا پزشک آنلاین اجازه می دهد تا بیمار کلیه شرایط و وضعیت خود را با توضیح دهد و برای معاینه سریع تر و بیشتر بیماران، فرصت صحبت کردن را از او نخواهد گرفت.

از آنجا که دکتر داخلی نباید نسبت به شیوه های درمانی انجام شده ی بیمار که توسط همکاران خود ارائه شده است بی تفاوت باشد و همچنین نباید از بیمار بخواهد درمان را از ابتدا شروع کند، لذا دکتر آنلاین داخلی باید ابتدا شرایط درمانی بیمار را بررسی کند تا بداند در چه مرحله ای از پیشرفت بیماری به سر می برد و سپس در صورت امکان، همان روش قبلی را ادامه دهد، از این رو در پاسخ این سئوال که چرا باید از خدمات دکتر آنلاین داخلی استفاده کنیم؟ می توان گفت که این نوع خدمات آنلاین در بسیاری از موارد وقتی به صورت آنلاین انجام می شوند ضمن مزایا و راحتی  بیشتر برای بیمار از جنبه های مختلف، شرایط بیمار با دقت و بررسی بیشتر توسط پزشک مورد ارزیابی قرار می گیرد لذا نتایج حاصل از درمان برای فرد بیمار نیز مطلوب تر خواهد بود .

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گوناگون