کد خبر: ۳۰۲۴۵
۲۰:۳۷ -۳۰ خرداد ۱۴۰۰
در ادامه با فواید بسیار عالی و معجزه انگیز ماساژور رولی صورت که تا به حال نمی‌دانستید آشنا می‌شوید.

ماساژور رولی صورت

نشان تجارت - صنعت زیبایی در سال‌های اخیر پیشرفت بسیاری داشته که یکی از نتایج آن تنوع فراوانی است که امروزه در بازار محصولات آرایشی بهداشتی شاهد آن هستیم.

یکی از ابزار‌های مراقبت از پوستی که در سال‌های اخیر طرفداران زیادی هم پیدا کرده، ماساژور رولی صورت است.

تحقیقات مفید بودن ماساژ پوست برای حفظ جوانی و شادابی آن را اثبات کرده است، اما به طور خاص، ماساژو‌های رولی صورت چه مزایایی دارند؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

۱- پوست را درخشان‌تر می‌کند

استفاده از ماساژور رولی صورت باعث بهبود گردش خون در صورت می‌شود، امری که درخشندگی پوست را بیشتر می‌سازد. گروهی از محققان با اندازه گیری جریان خون در گونه‌ی افراد پی بردند تنها ۵ دقیقه استفاده از ماساژور رولی صورت، گردش خون در این قسمت را بیشتر کرده بود.

۲- پف صورت را به حداقل می‌رساند

ماساژ صورت با رولر ممکن است به رفع پف صورت هم کمک کند. استفاده از این ابزار باعث تخلیه‌ی غدد لنفاوی و کاهش ورم صورت می‌شود و برای مثال می‌توانید از آن برای رفع پف زیر چشم‌ها استفاده کنید.

۳- پوست را تسکین می‌بخشد

ماساژور‌های رولی صورت ساخته شده از سنگ جید ممکن است باعث خنک شدن پوست شوند. جید یکی از معدود سنگ‌های قیمتی است که پس از تماس با پوست هم خنک باقی می‌ماند و می‌تواند به بخش‌های حساس صورت آرامش ببخشد.

ماساژور رولی صورت

۴- ممکن است به پاکسازی سینوس‌ها کمک کند

گرفتگی سینوسی زمانی رخ می‌دهد که مایعات در سینوس‌ها باقی می‌مانند، امری که حس گرفتگی و درد در سینوس‌ها ایجاد می‌کند. ماساژ ملایم صورت با رولر باعث به حرکت درآمدن غدد لنفاوی می‌شود و ممکن است مشکل را برطرف کند.

۵- محصولات بهداشتی را پخش می‌کند

ماساژ صورت روش مؤثری برای مبارزه با پیری است و طبق تحقیقات، می‌تواند اثر محصولات مراقبتی را بیشتر کند. با ماساژور رولی صورت می‌توانید محصولات بهداشتی را به طور مساوی روی پوست خود پخش کنید، کاری که متخصصان مراقبت از پوست هم انجام را توصیه می‌کنند.

۶- به صورتتان فرم می‌دهد

ماساژور رولی صورت می‌تواند به طور موقت به صورت تان شکل دهد. رولر را در یک زاویه رو به بالا روی پوست تان بکشید و سپس آن را به طرف پایین به سمت گوش تان فشار دهید. این کار به تخلیه‌ی مایعات از غدد لنفاوی صورت کمک می‌کند، امری که باعث محکم‌تر شدن پوست می‌شود.

منبع: بوق خبر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون