کد خبر: ۲۸۷۸۲
۱۳:۵۷ -۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
مرحوم بابک خرمدین که چندی پیش به دست پدر و مادرش تکه تکه شد دارای دو خواهر و یک برادر بود، که یک خواهر دیگر نیز در سال ۹۷ به دست پدر و مادر به قتل رسیده و مانند بابک مثله شده است.

بابک خرمدین

نشان تجارتاولیای دم درجه دو "بابک خرمدین " در حال حاضر دو خواهر و یک برادر بودند. دو خواهر به نام‌های آزیتا و آرزو و یک برادر به نام افشین.

آخرین اطلاعاتی که دوستان آرزو از او دارند به دوسال پیش بر می‌گردد. آرزو بعد از جدایی از همسرش با خانواده اش زندگی می‌کرد.


بیشتر ببینید: انتقال جسد تکه تکه بابک خرمدین + فیلم


ولی دوستانش می‌گویند یک مدت کوتاه از او خبر نداشتیم و وقتی بعد از این مدت کوتاه، یک روز مادرش را در شهرک اکباتان دیدیم و سراغ او را از مادرش گرفتیم با گریه گفت که آرزو از ایران رفته است و هیچ تماسی با آن‌ها ندارد.

طبق گفته دوستان نزدیک آرزو، او دچار بیماری ام اس بود و سفر او به یک کشور خارجی در این شرایط حتما باید دلیل خاصی داشته باشد.

در آخرین اعترافاتی که دیشب از پدر بابک خرمدین گرفته شده است او بیان کرده که دامادش (شوهر آرزو) را در سال ۹۰ و دخترش آرزو را نیز در سال ۹۷ دقیقا مشابه بابک به قتل رسانده و مثله کرده است. و اجساد آنها را نیز در سطل های زباله ای در سطح شهر انداخته است.

پدر و مادر خرمدین آزار و اذیت دخترشان را دلیل قتل داماد خود عنوان کردند و دلیل قتل دخترشان آرزو را نیز انحرافات و اعتیاد پس از جدایی از همسرش اعلام کردند.


بیشتر بخوانید: پدر و مادر بابک خرمدین به قتل دختر و داماد هم اعتراف کردند


بابک خرمدین

آزیتا خواهر دیگر " بابک خرمدین " ساکن همان شهرک اکباتان است و با همسر و دخترش زندگی می‌کند.

افشین برادر "بابک خرمدین" نیز در یک شرکت هواپیمایی کار می‌کند.


بیشتر ببینید: لحظه تدریس مرحوم بابک خرمدین به هنرجویانش + فیلم

بیشتر بخوانید: حکم پدر و مادر بابک خرمدین در پرونده قتل پسرشان چیست؟


این خواهر و برادر بازمانده اولیای دم درجه دوی مقتول این پرونده هستند که باید دید در برابر این جنایت چه تصمیمی در مقابل مادر و پدر خود می‌گیرند.

بر اساس نظریه روانپزشک درباره بررسی شرایط روحی و روانی این پدر و مادر تا این لحظه هر دو سالم تشخیص داده شده اند و اعتیاد به مواد مخدر و اختلال روانی در آن ها دیده نشده است.

پدر بابک خرمدین

پدر بابک خرمدین

پدر بابک خرمدین

خواهر بابک خرمدین

بابک خرمدین

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون