کد خبر: ۲۴۴۵۰
۱۱:۳۶ -۱۶ اسفند ۱۳۹۹
اگر شما یک تیم اختصاصی بازاریابی ساخت و ساز داشته باشید، این صنعت با چالش های منحصر به فرد خود همراه است. از خطرات شغلی گرفته تا رقابت برای پروژه های بزرگتر با شرکت های دیگر، مهم است که اجازه ندهید استراتژی بازاریابی شما عقب تر از رقبا قرار بگیرد.

نشان تجارت - اگر در صنعت ساخت و ساز هستید، ممکن است بازاریابی دورترین چیز از ذهن شما باشد، مگر اینکه مشاغل مشکلی داشته باشید. بازاریابی در مورد کسب و کار شما به احتمال زیاد بهترین نکته در ذهن شما است.

اعتبار بخشی

اگر شما یک تیم اختصاصی بازاریابی ساخت و ساز داشته باشید، این صنعت با چالش های منحصر به فرد خود همراه است. از خطرات شغلی گرفته تا رقابت برای پروژه های بزرگتر با شرکت های دیگر، مهم است که اجازه ندهید استراتژی بازاریابی شما عقب تر از رقبا قرار بگیرد.

بنابراین شرکت ساختمانی شما چه کاری می تواند انجام دهد تا شناخته شود؟ در این مقاله 11 نکته در مورد بازاریابی ساخت و ساز آورده شده است تا از رقبای خود بهتر شوید.

شماره شما باید در هرجایی رند و به خاطر سپردن آن آسان باشد

چند صنعت وجود دارد که تماس تلفنی در آنها حیاتی است، ساخت و ساز یکی از آنهاست. یک صاحبخانه محلی به دنبال کمک برای بازسازی آشپزخانه خود است یا یک شرکت بزرگ توسعه ای که به دنبال یک شرکت ساختمانی برای انجام برخی پروژه های بزرگتر است به راحتی با شماره شما تماس خواهند گرفت.

برای دریافت هر چه بیشتر تماس ها، شماره تلفن شما باید مستقیماً به نام شرکت شما باشد، خواه تبلیغ شما در جستجوی Google نشان داده شود، یا در یک بیلبورد در خیابان یا یک بروشور در سوپرمارکت محلی!

یک نمونه عالی از یک شرکت است که این کار را به خوبی انجام داده است. برای اطمینان از اینکه تماس با شما در حد امکان آسان می شود، مطمئن شوید که شماره شما در وب سایت خودتان و تبلیغاتی که می کنید وجود داشته باشد، به سایر مطالب مارک دار در سایت های دیگر و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی گره خورده است، و البته اطمینان حاصل کنید کسی مسئول پاسخگویی و پیگیری تماس های دریافتی است تا تجارت بالقوه را به حداکثر برساند.

اعتبار بخشی

تبلیغات خدمات محلی Google را تنظیم کنید

اگرچه تبلیغات استاندارد جستجوی گوگل را اجرا می کنید، اما برای بازاریابی ساخت و ساز، باید از تبلیغات خدمات محلی گوگل استفاده کنید. چرا؟ چون این نوع تبلیغات برای صنعت شما ساخته شده است! وقتی این تبلیغات به درستی پیکربندی شود و کسی جستجوگر "شرکت ساختمانی نزدیک شما" باشد، تبلیغات خدمات شما با "نشان Google Guaranteed" در کنار پیوند مستقیم به شماره تلفن شما نشان داده می شود.

 

وب سایت خود را برای مشتریان مفید کنید

آیا می دانید 63 درصد از مشتریان در درجه اول از یک وب سایت شرکت های پیمانکاری برای یافتن و تعامل با آنها استفاده می کنند و 30 درصد، مشاغلی را که وب سایت نداشته باشد در نظر نمی گیرند.

 

داشتن یک وب سایت جذاب، ساده که به شما کمک می کند بدون مشکلی اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورید، برای موفقیت در بازاریابی ساخت بسیار مهم است.

با هدف قرار دادن مخاطبان خود در رسانه های اجتماعی فوق العاده ظاهر شوید

محبوبیت و استفاده گسترده از شبکه های اجتماعی مخفی نیست. در واقع، طبق گزارش JBK ، 75 درصد شرکت های ساختمانی اکنون کسب و کار خود را در شبکه های اجتماعی تبلیغ می کنند. این موضوع یک ویژگی خوب و بد برای شرکت های ساختمانی است.

خبر عالی این است که اکنون مکان ها و فرصت های بیشتری برای ارتقا کسب و کار ساخت و ساز شما وجود دارد، اما با چنین فضای شلوغی می تواند چالش برانگیز باشد.

نکته جالب در مورد شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام این است که می توانید با هدف قرار دادن خود فوق العاده خاص شوید. اولین کاری که باید در این شبکه های اجتماعی انجام دهید تعیین مکان مورد نظر شما است.

در مرحله بعد، مخاطبان هدف خود را در نظر بگیرید. از نظر درآمد به چه شکلی هستند؟ علایق و رفتارها چطور؟ شاید شما چند مخاطب هدف داشته باشید و ایجاد کمپین های خاص برای همسویی مطالب خود با هر کدام، منطقی ترین است.

هرچه تصمیم می گیرید، گزینه ها به وفور یافت می شوند، بنابراین آنچه را که مفید است، کشف کنید و به زودی با مخاطبان هدف خود صحبت کنید، حتی از طریق رسانه های اجتماعی مشاغل بیشتری کسب خواهید کرد.

با مشتریان گذشته خود تعامل برقرار کنید

بخش عمده ای از مخاطبان شما حفظ کسانی است که قبلاً مشتری شما بوده اند، منظور ما تشویق مشتریان قبلی شما برای ادامه بازگشت است. اگر یک کار کوچکتر باشد که سال گذشته برای یک خانواده به اتمام رسانده اید یا یک پروژه تجاری که چندین سال پیش آن را به اتمام رسانده اید، اگر تجربه مشتری شما مثبت بود، شاید ارزش آن را داشته باشید که اگر نیاز به کار ساخت و ساز دارند را شما انجام بدهید.

جاناتان وینبرگ، بنیانگذار و مدیرعامل سازنده پرایم، می گوید: "شما باید چند ماه پس از اتمام کار مشتریان فعلی خود را پیگیری کنید، فقط برای بررسی اینکه آیا می توانید در هر مورد دیگری به آنها کمک کنید." "مشتری از تماس شما تحت تأثیر قرار خواهد گرفت و این امر می تواند منجر به محبوب شدن شما شود."

حفظ این روابط مثبت یک استراتژی عالی بازاریابی ساخت و ساز است نه تنها به شما در کار با مشتریان تاثیر دارد ، بلکه می تواند سود شما را بیشتر کند!

محتوای جذاب ویدئویی ایجاد کنید

یک سوم فعالیت اینترنت صرف تماشای فیلم و منجر به افزایش 157 درصدی ترافیک سایت ها برای مشاغل می شود، مشخص است که ویدئو یک استراتژی بازاریابی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد!

این امر به ویژه در چنین صنعت تجسمی مانند ساخت و ساز صادق است. اغلب اوقات، بسیاری از چیزهای زیبا از پروژه های ساختمانی گرفته می شوند، بنابراین چرا آنها را با محتوای جذاب فیلم به نمایش نمی گذارید؟

ویدئو یک روش عالی برای شخصیت دادن به برند شما است. ویدئویی که پروژه های شما را نشان می دهد ، یک فیلم Timelapse از روند ساخت و ساز ، یا یک ویدیوی سرگرم کننده از فرهنگ یک شرکت که شخصیت های منحصر به فرد تیم شما را به نمایش می گذارد، همه می توانند به شخصیت بیشتر شرکت شما و به ایجاد مخاطبان کمک کنند.

اعتبار بخشی

کارمندان خود را مشخص کنید

حقیقت در مورد بازاریابی ساخت و ساز این است که نه تنها به دلیل سطح بالای رقابت بلکه این واقعیت که شما باید برای تبدیل شدن به مشتری های آینده شانس خود را داشته باشید ، باید اعتماد مشتریان خود را جلب کنید. به همین دلیل نشان دادن جنبه انسانی تجارت شما بسیار مهم است.

مشتریان شما می توانند احساس کنند که به نوعی با شما و کار ساخت و ساز شما آشنا می شوند. این یک قدم کوچک در افزایش اعتماد آنها به پیشنهادات شماست.

بررسی ها و توصیفات مشتری را همیشه در اولویت قرار دهید

در مورد جلب اعتماد مشتری ، هیچ راهی بهتر از این نیست که اجازه دهید مشتریان شما به جای شما صحبت کنند. در صنعت ساخت و ساز، برای ایجاد اعتماد کاملاً نیاز به بررسی های خوب در چندین مکان دارید.

این احتمالاً اولین چیزی است که منجر به هدایت جدید در هنگام تحقیق در مورد کسب و کار و ساخت و ساز شما می شود.

یک وبلاگ فوق العاده آموزنده بسازید

بازاریابان ساخت و ساز ممکن است کلمه "وبلاگ" را بشنوند و به فکر وبلاگ نویسان مواد غذایی ، وبلاگ نویسان مد ، و یا حتی وبلاگ های تجاری باشند - اما "وبلاگ ساخت و ساز" نمی تواند یک چیز مهم باشد، ممکن است؟

در واقع پاسخ نه تنها منفی است بلکه یک روش فوق العاده هوشمندانه و جذاب برای ایجاد اعتماد و جذب مشتری بیشتر است.

در این صنعت، مردم تحقیقات زیادی انجام می دهند." "داشتن یک وب سایت که منبعی برای افراد باشد ، می تواند منجر به مشتریانی بیشتر شود که می خواهند بعد از کمک از اطلاعاتی که ارسال می کنید، به طور موقت و یا حتی دائم با شما کار کنند."

https://www.wordstream.com/blog/ws/2019/11/04/construction-marketing

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گوناگون